היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "פרקט בשרון" ו"טרקט" העולמית

עבודה מס' 062749

מחיר: 494.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית שיווקית.

15,731 מילים ,5 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

שם הפרוייקט :
"פרקט בשרון" בע"מ.

1.0 מטרת הפרוייקט :
הצעת תכנית שיווקית למותג TARKETT - שבדיה - מיובא ומשווק בלעדית ע"י "פרקט בשרון" בע"מ.

2.0 תיאור קצר:
2.1 חברת "פרקט בשרון" נוסדה בחודש דצמבר 2002 ע"י מר זיו ניר. משרדי החברה ואולם התצוגה ממוקמים בקיבוץ שפיים.
2.2 החברה עוסקת ביבוא, שיווק והתקנה של פרקטים שונים. הסוגים בהם עוסקת החברה הם: למינציה (דמוי פרקט), פורניר (פרקט דק), תלת-שכבתי וגושני (עץ מלא).
2.3 המותג העיקרי בו עוסקת החברה הוא המותג "TARKETT" מתוצרת שבדיה. זהו מותג בעל מיצוב גבוה בשוק העולמי שיחידותו בטיב ובאיכות הגבוהה.
2.4 מותג זה מיובא ונמכר בישראל מזה 14 השנים האחרונות ע"י יבואנים שונים, אשר לדעת הנהלת החברה בשבדיה, אינו זוכה למיצוב המתאים בישראל. ניתן לציין, כי זהו המותג הראשון ממוצרי הפרקט שנמכר בישראל, אך שיווק ירוד והופעת מתחרים רבים פגעו במיצובו.
2.5 בעל החברה (ואחד ממגישי הפרוייקט) הוא מר זיו ניר, בעל ניסיון של כ-3 שנים בתחום ההתקנה והמכירה של ענף הפרקטים. מר זיו מעוניין בתכנית שיווקית הולמת לקידום המותג היוקרתי בישראל.

3.0 פירוט הדרישות:
3.1 תיאור החברה, רקע היסטורי של החברה (כולל בעלות קודמת).
3.2 פירוט אודות המותג "TARKETT " העולמי ומעמדו של המותג בישראל.
3.3 הצגת תמהיל השיווק של החברה.
3.4 ניתוח סביבת המיקרו של החברה (ספקים, לקוחות, מתחרים).
3.5ניתוח סביבת המאקרו דרך ניתוח .. P.E.S.T
3.6 ביצוע ניתוח .S.W.O.T למותג ולחברה בנפרד.
3.7ביצוע מחקר שווקים הולם לתיאור הבעיה המוצגת.
3.8 ניתוח המחקר, קביעת ממצאים, מסקנות והמלצות.
3.9 הצעת חלופות אסטרטגיות ובחירת החלופה המתאימה עפ"י מודל פישבין.
3.10 הרחבת החלופה הנבחרת ותמחורה.


תוכן העניינים:

פרק 1: תאור חברת "פרקט בשרון"
1.1 היסטוריה של החברה בישראל
1.2 תיאור של "פרקט בשרון"
הבעיה השיווקית המוצגת
1.3 תהליך קבלת המוצר

פרק 2: תיאור העסק עפ"י תמהיל השיווק
2.1 תמהיל המוצר
2.1.1 מודל מחזור חיי מוצר ל""TARKETT
TARKETT" 2.1.2" כמותג
2.1.3 רוחב ועומק המוצר
2.1.4 תועלת הפרקט
2.1.5 ניתוח מוצרי "פרקט בשרון" על-פי מודל בוסטון
2.1.5.1 כוכב
2.1.5.2 פרה חולבת
2.1.5.3 ילד בעייתי
2.1.5.4 כלב שוטה
2.1.6 מודל מחזור חיי מוצר למוצרי החברה
2.1.6.1 שלב החדירה
2.1.6.2 שלב הצמיחה
2.1.6.3 שלב הבגרות
2.1.6.4 שלב הרוויה
2.1.6.5 שלב הדעיכה
2.2 מחיר, המחרה
2.2.1 מדיניות ההנחות והמבצעים בהנהלת "פרקט בשרון"
2.2.2 המחרת +COST
2.3 תמהיל תקשורת
2.3.1 שיווק מפה לאוזן
2.3.2 אינטרנט
2.3.3 פרסום
2.3.4 קהל היעד
2.3.5 יחסי ציבור
2.3.5.1 תערוכת העיצוב בגני התערוכה

פרק 3: שיווק שירותים
3.1 שירותים ללקוחות

פרק 4: סביבת מיקרו
4.1 מתחרים
4.1.1 תיאור קצר של חברה מתחרה - "ריצפרקט"
4.2 לקוחות גדולים של "פרקט בשרון" :

פרק 5: סביבת מאקרו
5.1 סביבה פוליטית
5.2 סביבה כלכלית
5.2.1 הגורמים העיקריים המשפיעים על מצב הכלכלה במשק
5.2.2 מצב כלכלי במשק הישראלי
5.2.2.1 חלוקת ההוצאות על הצריכה הפרטית
5.3 סביבה טכנולוגית
5.4 סביבה תרבותית-חברתית
5.4.1 מעמד חברתי
5.4.2 חברת "פרקט בשרון" כמעצבת תרבות

פרק 6: מודל SWOT
6.1 גורמים פנימיים
6.2 גורמים חיצוניים
6.1.1 חולשות
6.1.2 חוזקות
6.2.1 הזדמנויות:
6.2.2 איומים:

פרק 7: סקירה ספרותית
7.1 תיאור החברה TARKETT-SOMMER (מתוך דפי החברה(
7.1.1 סיכום כספי שנתי 2001
7.1.2 המיזוג בין TARKET לSOMMER-
7.1.3 פרקט ידידותי לסביבה
7.2 סוגי הפרקט \ עץ
7.3 ריצוף וחיפוי - שיש, טראצו, קרמיקה, אבן, פרקט \ מאת ס. דניאל, יועץ איטום,
בידוד, וגמר מערכות בנייה
7.4 שיווק מפה לאוזן

פרק 8: מחקר שווקים

8.1 שלבים בתהליך מחקר שווקים:
8.2 מטרת המחקר
8.3 השערות המחקר
8.4 תכנון המחקר
8.4.1 המשתתפים
8.4.1.2 כלים
8.4.1.3 שאלון
8.4.1.4 הליך המחקר
8.4.1.5 זמן ביצוע המחקר
8.4.1.6 שיטות דיגום
8.4.2 יישום תכנית המחקר, איסוף הנתונים וניתוחם
8.4.2.1 מחקר קונים בחנות
8.4.2.2 מחקר עוברי-אורח

פרק 9: הצעת חלופות אסטרטגיות
9.1 חלופה מספר 1 : פרסום
9.2 חלופה מספר 2 : פתיחת סניף נוסף
9.3 חלופה מספר 3 : העסקת איש\אנשי מכירות
9.4 בחירת החלופה עפ"י מודל פישביין

פרק 10: תיאור החלופה הנבחרת
10.1 מטרת הפרסום ויעדיו
10.1.1 שיווק באמצעות קטלוגים
10.1.2 שיווק באינטרנט
10.1.3 פתיחת סניף נוסף
10.2 בניית תקציב לחלופה
10.2.1 עבור סניף נוסף בירושלים.
10.2.2 עבור פרסום.

נספח - שאלון

מקורות:

הורניק, יעקב, ניהול השיווק שיטות, עיונים ואסטרטגיות, כרכים א - ד, האוניברסיטה הפתוחה, 1987.
קוטלר, פיליפ וארמסטרונג, גרי, עקרונות השיווק, המכון לפריון העבודה והייצור, מהדורה שנייה, 1991.
פורטר, מייקל, אסטרטגיות תחרותיות, עתרת הוצאה לאור, המהדורה הראשונה, 1991.

תגים:

ריצוף · בנייה · notsob · tows · הנדסאי · וניהול · מכללות · סיום · פרוייקט · תעשיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "פרקט בשרון" ו"טרקט" העולמית", סמינריון אודות "חברת "פרקט בשרון" ו"טרקט" העולמית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.