היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינה ושיפור של מערך השיווק של ביה"ס להנדסאים

עבודה מס' 051026

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח כולל של הארגון ומחקר שוק שנעשה באמצעות שאלונים.

7,081 מילים ,7 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

בחינה ושיפור של מערך השיווק של ביה"ס להנדסאים

תוכן עניינים hg1026

1. הארגון - ביה"ס להנדסאים
1.1 תיאור הארגון
1.2 תיאור השירות
מקצועות הלימוד העיקריים
1.3 המבנה הארגוני
2. ניתוח העסק
3. סביבת השוק
3.1 סביבת השיווק של החברה
3.2 ניתוח הסביבה הקרובה
3.2.1 ספקים
3.2.2 מתחרים
3.2.3 לקוחות
3.2.4 ניתוח הסביבה הרחוקה
4. המתחרים
4.1 מתחרי החברה
4.1.1 נקודות חוזק וחולשה
עמק הירדן
גליל מערבי
4.2 ביה"ס להנדסאים צפת לעומת המתחרים
4.2.1 שנות ותק
4.2.2 מספר מגמות
4.2.3 מספר תלמידים
מסקנות
5. מחקר שוק
5.1 השיטות לאיסוף נתונים
5.2 גודל המדגם
5.3 שיטת הדגימה
5.4 סוגי נתונים
5.5 שאלון לבוגרים
5.5.1 ממצאי שאלוני הבוגרים
5.5.2 מסקנות משאלוני הבוגרים
5.6 שאלון שנה א'
5.6.1 ניתוח שאלוני הלומדים בשנה א'
5.6.2 מסקנות משאלוני לומדים שנה א'
6. פילוח שוק וכיסוי שוק
6.1 בסיסי פילוח
6.2 בקרה שיווקית
6.3 אלטרנטיבות לכיסוי שוק
7. המלצות
7.1 המלצת תוכנית שיווק רב שנתית
ביבליוגרפיה

תיאור הארגון
בית הספר להנדסאים במכללה האזורית צפת הוקם בשנת 1997 והוסמך להעניק
לבוגריו תארים ממלכתיים מטעם מה"ט (המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית) -
משרד העבודה.
בית הספר מציע לימודים לתואר הנדסאים במסלולים: תעשייה וניהול, מחשבים
וקדם הנדסאים.

מחקר השוק
לשם ביצוע הסקר החלטתי להשתמש בשתי שיטות:
1. מחקר סקרים.
2. יצירת קשר טלפוני.
הדגימה תבוצע בשיטה מכוונת. החוקר בוחר את יחידת המדגם לפי שיפוטו ולפי
עניינו.

לשם ביצוע מחקרי השוק השתמשתי בשני סוגי נתונים:
א. נתונים ראשוניים - נתונים שנאספו במיוחד לצורך מחקר נוכחי. נתונים
עדכניים.
ב. נתונים משניים - נתונים שנאספו בעבר לצורך מחקרים שונים ועשויים להיות
רלוונטיים למחקר הנוכחי. הנתונים הועברו אליי על-ידי הנהלת ביה"ס ונתונים
נוספים נלקחו מפרוספקטים הכוללים מידע על ביה"ס.

ביבליוגרפיה
1. הורניק י. 1985, ניהול השיווק - שיטות עיונים ואסטרטגיות, חלקים א', ב', ג',
האוניברסיטה הפתוחה.
2. יזרעאלי דב, 1994, שיווק הלכה למעשה, הוצאת צ'ריקובר, ת"א.
3. קוטלר, 1998, יסודות השיווק, חלקים א', ב', המכון לפריון העבודה ואיכות
היצור.
4. קוטלר, פ. וג. ארמסטרונג. 1994. עקרונות השיווק, כרך א', המכון לפריון עבודה
וייצור.
5. פרוספקטים של המכללות השונות.
6. חוברת "ההשכלה הגבוהה".
7. מידע מהאינטרנט לגבי המכללות השונות.



מקורות:

הורניק י. 1985, ניהול השיווק - שיטות עיונים ואסטרטגיות, חלקים א', ב', ג', האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי דב, 1994, שיווק הלכה למעשה, הוצאת צ'ריקובר, ת"א.
קוטלר, 1998, יסודות השיווק, חלקים א', ב', המכון לפריון העבודה ואיכות היצור.
קוטלר, פ. וג. ארמסטרונג. 1994. עקרונות השיווק, כרך א', המכון לפריון עבודה וייצור.

תגים:

בית · ספר · גמר · שיווק · חינוך · בתי · טכנולוגי · פרויקט · סטודנט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינה ושיפור של מערך השיווק של ביה"ס להנדסאים", סמינריון אודות "בחינה ושיפור של מערך השיווק של ביה"ס להנדסאים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.