היישום אינו מחובר לאינטרנט

ארטמיסיה ג'נטילסקי - פמיניסטית טרם זמנה

עבודה מס' 062370

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חייה ופועלה של ארטמיסיה ג'נטילסקי.

2,727 מילים ,4 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

בעבודה מתוארים חייה ופועלה של ארטמיסיה ג'נטילסקי.
ארטמיסיה ג'נטילסקי נולדה ברומא בשנת 1593, בתם הבכורה של הצייר אורציו ג'נטילסקי ואשתו פרודנציה מונטונה, שנפטרה בהיות ארטמיסיה בת 12. היא החלה ללמוד את מלאכת הציור בגיל צעיר - כנראה מהשנים 1605-1610 - גם בשל עיסוקו של אביה אך בעיקר בגלל כשרונה הרב. סבור כי היכרויות אלו עם גדולי התקופה, וכן הסגנונות השונים שרווחו אז - האידיאליזם הטוסקני, הריאליזם הרומי, והבדלי אור וצל חריפים של קרוואג'יו הם שהשפיעו על אופי ציוריה של ארטמיסיה.
בהתאם לרוח התקופה הבארוקית שהצטיינה בתיעוד דרמטי ומרגש של אלגוריות וסצינות תנכיות למיניהן, ציוריה של ארטמיסיה תיארו גם הם את המיתוסים והמיתולוגיות, אך נקודת המבט שאותה היא בחרה להציג שייכת לאישה והופכת אותה לגיבורה.

"סוזנה והזקנים", "יהודית עורפת את ראשו של הולופרנס", "דיוקן עצמי כאלגוריה לציור" הם חלק מיצירותיה של ארטמיסיה אשר מנותחים בעבודה זו.

תוכן העניינים:
ביוגרפיה
הנשים המיתולוגיות בציוריה של ג'נטילסקי
ארטמיסיה כציירת בארוקית או פמיניסטית שהקדימה את זמנה?
ביבליוגרפיה

*הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו מראי מקום.

תגים:

אמנות · ארטמיסיה · הסטוריה · נשים · פמיניזם · פמיניסטיות · ציירת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ארטמיסיה ג'נטילסקי - פמיניסטית טרם זמנה", סמינריון אודות "ארטמיסיה ג'נטילסקי - פמיניסטית טרם זמנה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.