היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת כדאיות הקמת מועדון לקוחות לצעירים וסטודנטים באל על

עבודה מס' 062183

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שוק.

5,727 מילים ,2 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
סיכום מנהלים
מבוא ושיטה
מאפייני מדגם
תוצאות
סיכום פרק תוצאות
דיון, מסקנות והמלצות
נספחים
שאלון לדוגמא

סיכום מנהלים
המחקר עוסק בבדיקת כדאיות הקמת מועדון לקוחות לצעירים וסטודנטים עבור חברת "אל על".
הצורך לערוך מחקר זה נובע מהעובדה שחברת "אל על" נמצאת בשלב הבגרות ובמקביל קיימות
חברות מתחרות על פלח שוק זה של צעירים וסטודנטים, פלח אותו יכולה חברת "אל על" לנצל
ולהפוך לקהל מטרה ממשי. הפוטנציאל הטמון בפלח שוק זה הוא גודלו וכמות המשאבים הרבה
הטמונה בו. כמו כן ניתן לראות כי פלח שוק זה אכן טס לחו"ל. בנוסף, פלח שוק זה יהווה בעתיד
את פלח השוק העיקרי של חברת "אל על" ועל כן חברת "אל על" צריכה כבר היום לשמרו ולטפחו
על מנת שלא יפנה למתחרים.
אנו בחרנו לבצע את המחקר ע"י בניית שאלון העוסק בדילמות הקשורות לפתיחת מועדון הלקוחות.
בשאלון זה נבדק יחס קהל המטרה במספר נושאים, כגון: הרגלי טיסה, ביטחון, מחיר, רכישת
כרטיסים וכדומה.
במהלך המחקר חולקו 75 שאלונים בקרב קהל המטרה, בעזרתם ניסינו לבחון את התמונה הכוללת
ולבדוק את כדאיות מהלך זה.
הממצאים אשר עלו מהמחקר הראו כי:
* מרבית הסטודנטים מעדיפים לטוס במהלך חופשות.
* קהל המטרה נוהג להזמין חבילות נופש הכוללות כרטיס טיסה ומלון.
* קהל המטרה מעדיף חופשות מסוג ים ובטלה.
* המחיר הינו גורם מכריע ברכישת כרטיסי טיסה.
* מרבית קהל המטרה נוהג לטוס בחברת "אל על".
מסקנות והמלצות:
על חברת "אל על" לבחון את העלויות הכרוכות בפתיחת המועדון ואת התשואה העתידה לה
מהחברים במועדון. במידה ואכן ימצא כי הדבר כדאי, על חברת "אל על" להשקיע במיצוב המועדון
כצעיר ותוסס אך יחד עם זאת יוקרתי. המועדון צריך לתת ערך מוסף לשירותים אותם חברת "אל
על" מספקת ללקוחותיה כיום וכן על חברת "אל על" לבחון אפשרויות של חבילות נופש המותאמות
בדיוק לקהל המטרה.
במידה והקמת המועדון איננה כדאית, על חברת "אל על" לנסות ולמצוא דרכים נוספות להביא
אליה קהל מטרה זה, כל זאת על מנת לשמור על מעמדה ולהימנע מדעיכה.

תגים:

תעופה · איכותי · באל · בעזרת · הכדאיות · הקמת · וכלים · וניתוח · כדאיות · לבחינת · לקוחות · מועדון · סטטיסטיים · שאלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת כדאיות הקמת מועדון לקוחות לצעירים וסטודנטים באל על", סמינריון אודות "בחינת כדאיות הקמת מועדון לקוחות לצעירים וסטודנטים באל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.