היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסרט "דלתות מסתובבות"

עבודה מס' 061823

מחיר: 235.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסרט על פי יחידות רצף (כל סצינה וסצינה בנפרד) .

8,951 מילים ,7 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הלן, אשת יחסי ציבור מצליחה, מתחילה את היום ברגל שמאל, היא מפוטרת מעבודתה וחוזרת הביתה כלעומת שבאה. מכאן בודק הסרט שני מצבים:
אחד- היא מפספסת את הרכבת, נפגעת בתאונה קלה ועד שהיא חוזרת מבית החולים, לידיה (האקסית של חברה, גרי) כבר עוזבת את הבית ולגרי נותר להחליט במי מבין השתיים הוא בוחר.
השני- היא עולה ברגע האחרון לרכבת ומתישבת ליד ג'יימס המרטון. מגיעה לביתה בדיוק בזמן למצוא את בן זוגה גרי בוגד בה עם חברתו הקודמת, לידיה ועוזבת את הדירה.
הלן חיה בסרט את שני הסיפורים בו זמנית ונותר לנו הצופים לגלות מה היה קורה אילו..
על מנת שנוכל להבדיל בניתוח הסרט בין הדמויות המשתתפות במצב הראשון לבין אלו המשתתפות במצב השני הוגדרו הדמויות במצב הראשון כדמויות א' ואלו במצב השני כדמויות ב'.
העבודה מנתחת את יחידות הרצף בסרט וכן כל יחידת רצף על פי צילום, סימנים, צבעים, מוטיבים חוזרים, קונטרס, סטריאוטיפים, צבעי רקע, רגעי מפתח מעגליים, פוקוס.
כמו כן, תנותח כל יחידת רצף על פי תפקידה התמטי, אסתטי, נרטיבי, הרעיון המרכזי והדמויות המרכזיות בה: אופיין, התנהגותן, לבושן וכו'. והצבעים השולטים בכל יחידת רצף ומה הם מסמלים.

תגים:

מבע · קולנועי · דלתות · מסתובבות · ניתוח · סרט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסרט "דלתות מסתובבות"", סמינריון אודות "ניתוח הסרט "דלתות מסתובבות"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.