היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות המחרה שיווקית - אירוח כפרי

עבודה מס' 061320

מחיר: 182.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אסטרטגית המחרה לחדרי האירוח בעקבות כניסה של מתחרה חדש.

2,697 מילים ,2003

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
מבוא
פתיחה
ניתוח הסביבה מודל PESTO
ניתוח S.W.O.T
פילוח השוק
התנהגות צרכנים מול מחיר
המטרות השיווקיות
יעדים המחרתיים
אסטרטגיית ההמחרה המומלצת של המוצר
סיכום
נספחים

מבוא
בעבודה זו אנתח את האירוח הכפרי בקיבוץ מעיין צבי מבחינת מדיניות ההמחרה
השיווקית של העסק. עקב חדירת מתחרה גדול מחו"ל לשוק הישראלי, נתבקשתי
כמנהלת שיווק לבנות אסטרטגיית המחרה אשר תפקידה העיקרי הוא לשמר את נתח
השוק הקיים של המוצר ותפקידה המשני הוא לבלום את כניסת המתחרה לשוק תוך
שמירה על המיצוב שלי ואף שיפורו.
אסטרטגיית ההמחרה תכלול:
1. ניתוח SWOT, המפרט את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים
שעומדים מול העסק.
2. פילוח שוק הכולל הגדרת מאפייני התנהגות צרכנים מול מחיר על פי מודלים
שונים כמו מודל 7 רמות המיצוב של קוטלר, מודל תפיסת האיכות ועוד.
3. הגדרת המטרות השיווקית הנדרשות לשם התמודדות עם סביבה תחרותית
קשה כמו: מיצוב ויתרונות תחרותיים, שמירה על נתח שוק ועוד.
4. הגדרת היעדים ההמחרתיים התורמים להשגת המטרות השיווקיות.
5. תיאור אסטרטגיית ההמחרה המומלצת.

תגים:

תיירות · צימרים · תימחור · אירוח · אסטרטגיית · המחרה · כפרי · נתח · קיבוץ · שוק · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות המחרה שיווקית - אירוח כפרי", סמינריון אודות "מדיניות המחרה שיווקית - אירוח כפרי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.