היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל

עבודה מס' 064071

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר במטרה להמליץ על פתרון לבעיית הירידה במכירות וברווחיות בענף הצימרים בקיבוץ גילגל.

11,483 מילים ,26 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מחקר זה בחן את הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל.
קיבוץ גילגל נמצא בבקעת הירדן, הקיבוץ הוקם בשנת 1972. כיום חיים בקיבוץ כ -200 תושבים שמרביתם נמצאים במעמד של חבר קיבוץ. הענפים העיקריים בהם עוסק הקיבוץ הם: חקלאות, רפת, לולים, דשן מוכן, בית דפוס וענף הצימרים.
קיימת בעיה עסקית בענף הצימרים בקיבוץ. כתוצאה מהליקויים ברמת התפעול, ובמיוחד ברמת הפעילות השיווקית, ישנה ירידה בהיקף הפעילות של הענף וכתוצאה מכך נפגמת רווחיות הענף.
המטרות העיקריות של המחקר היו לאפיין את המוצר "בית הארחה" בקיבוץ מבחינת קהל
המטרה, לבחון את השינויים בבית הארחה בקיבוצים כיום לעומת העבר ולבחון את קהל
המטרה, עמדותיו ותפישותיו השונות לגבי בית הארחה.

תוכן העניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 רקע  
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרת המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1  אסטרטגיה וטקטיקה
2.2  אסטרטגיה מהי
2.3 חשיבותו של תכנון אסטרטגי   (1998 Lorely & Jelston )
2.4 הכוחות המנהיגים את התכנון (פורטר 2000)   
2.5 אסטרטגיות בתנאי תחרות  
פרק 3 - המחקר
3.1 משתני המחקר
3.2 שיטת המחקר
3.3 כלי המחקר
3.4 ההליך
פרק 4 - הצגת הממצאים
פרק 5 - דיון וניתוח
פרק6 - סיכום
מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים
שאלון עבור אורחים בבתי הארחה

קטע מהעבודה:

במסגרת המחקר בוצע מחקר בקרב 40 נדגמים אשר נתבקשו לענות לשאלונים אשר הופצו במרכז בית הארחה של קיבוץ עין-גדי. לאור ממצאי המחקר, יש לשפר את ענף הצימרים בקיבוץ גילגל על ידי תוספת של אטרקציות מסוגים שונים תוך ניצול האיזור בו בית ההארחה שוהה. בנוסף, מומלץ לפנות לנישות מסויימות כגון: בניית חוות בריאות והרזיה שתפנה לפלח שוק ייחודי, הקמת מרכז פעילויות אומנות ויצירה וכדומה. גורם חשוב ביותר הוא נושא הפירסום והמידע ללקוח - כלומר, בכדי לשנות עמדות והרגלים של הלקוחות בבית הארחה בקיבוץ גילגל, יש להשתמש באמצעי פירסום להעברת מידע. הפירסום צריך להיות מתמשך ורצוף בכל עונות השנה, כאשר התכנים והמסרים מותאמים לעונה הרלוונטית ולתנאי ההיצע והביקוש באיזור הגיאוגרפי של קיבוץ גילגל .

מקורות:

20. מהי מידת השינוי בכל אחד מהגורמים הבאים:
חל שינוי קיצוני
חל שינוי
אין דעה
לא חל שינוי
לא חל כלל שינוי
5
4
3
2
1
א. מגורים
5
4
3
2
1
ב. רמת נקיון
5
4
3
2
1
ג. שירות בחדר האוכל
5
4
3
2
1
ד. טיב האוכל
5
4
3
2
1
ה. יחס צוות הקבלה
5
4
3
2
1
ו. בר
5
4
3
2
1
ז. בריכה
5
4
3
2
1
ח. חנות מזכרות
5
4
3
2
1
ט. תחזוקה
5
4
3
2
1
י. נושא המזוודות
21. האם הינך מבחין בשינוי באחד (או יותר) מהגורמים הבאים:
שינוי לטובה
שינוי לרעה
5
4
3
2
1
א. רמת מקצועיות
5
4
3
2
1
ב. מוצרים נלווים
5
4
3
2
1
ג. רמת מחירים
5
4
3
2
1
ד. פעילויות שונות
22. האם תחזור שוב לבקר בבית הארחה זה?
כן.
לא.
אולי.
לא.
23. מינך?
זכר.
נקבה.
24. לאיזו קבוצת גיל הינך משתיך:
21 - 18.
25 - 22.
30 - 26.
40 - 31.
50 - 41.
60 - 51.
65 - 61.
+ 65.
25. מהי השכלתך?
עממית.
תיכונית חלקית.
תיכונית מלאה.
סטודנט/על תיכוני.
בעל תואר ראשון.
בעל תואר ראשון.
בעל תואר שני ומעלה
26. מצב משפחתי:
רווק.
נשוי.
גרוש.
אלמן.
משפחה חד-הורית.
27. איזור מגורים:
צפון.
מרכז.
דרום.
28. ההכנסה הממוצעת במשק הינה כיום 3.500 ?, מהי הכנסתך ביחס לכך?
הרבה מתחת לממוצע.
מתחת לממוצע.
ממוצע.
מעל הממוצע.
הרבה מעל הממוצע.
29. מהו מוצאך?
יליד אסיה/אפריקה.
יליד אירופה/אמריקה.
יליד הארץ, מאסיה/אפריקה.
יליד הארץ מאירופה/אמריקה.
יליד הארץ דור שני.
עולה חדש מארץ__________.
* עולה חדש הינו הנמצא בארץ פחות מ - 5 שנים.
30. מה לדעתך רצוי לשפר בבית הארחה זה?
המלצותיך:____________________________________________________________________________________________________
הערותיך:_______________________________________________ ______________________________________________________
52
P Value = 0.008
P Value = 0.008
P Value = 0.04

תגים:

שיווק · צימרים · בית · הארחה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל", סמינריון אודות "הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.