היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות מוניטרית של השוק האירופי ומדיניות שער החליפין

עבודה מס' 021271

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הרקע ההיסטורי לאיחוד, עיקרי התוכנית ישום התוכנית והשפעתו על ישראל.

2,273 מילים ,6 מקורות ,1994

תקציר העבודה:

אירופה היא אחת היבשות הקטנות אולם היא מחולקת למספר רב של מדינות מפותחות יחסית הנהנות משפע כלכלי. אירופה היא ערש הלאומיות אולם למרות זאת כאשר מדובר בכלכלה ובפיתוחה השיקולים הכלכליים גוברים על שיקולי הלאומיות, מה גם שכיום אלמנטים ייחודיים לאומות מסוימות הולכים ומיטשטשים ברבות השנים עם פיתוח תקשורת ותחבורה בינ"ל מהירים.

הרעיון הכלכלי המונח ביסוד האיחוד הוא ליצוא שיטה שבה לא יגרמו עלויות מיותרות לחברות האיחוד עקב עבודה עם מטבע שונה, צורות דיווח חשבונאיות שונות, מיסים שונים, בנקים העובדים בשיטות שונות וכיו"ב.
הרעיון התגבש כבר לפני שנים אחדות ואמור היה להיות מבוצע ב3- שלבים , אולם בעיה רבתי קיימת עקב התנגדות מדינות העלולות להיפגע מהאיחוד דוגמת אנגליה וצרפת.

מטרת החיבור להלן היא לסקור את עקרונות האיחוד, שהוא למעשה הרחבה מוניטרית של המטבע, התפתחותו, ומשמעותו הכלכלית וכן לסקור את השפעתו על כלכלת ישראל.

ראשי פרקים:
א.מבוא והצגת הנושא
ב.הקדמה
1.רקע היסטורי לאיחוד
2.מוניטרים נגד כלכלנים
ג.עיקרי התוכנית
ד.ישום התוכנית
ה.השפעת האיחוד על ישראל
ו.ביבליוגרפיה

תגים:

שער · דולר · חליפין · יורו · אירופה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות מוניטרית של השוק האירופי ומדיניות שער החליפין", סמינריון אודות "מדיניות מוניטרית של השוק האירופי ומדיניות שער החליפין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.