היישום אינו מחובר לאינטרנט

המודעות לנותן החסות - התמקדות באירוע Heineken Sundance

עבודה מס' 060699

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקר שנערך על מודעות המשתתפים באירוע לנותן החסות, ובדיקה האם הקשר התקבל בחיוב ע"י הקהל.

4,479 מילים ,16 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הבעיה המחקרית
בימינו רווחת התופעה של מתן חסויות לאירועים ולקבוצות ספורט על ידי חברות בעלות מותגים מסחריים. חברות אלו הנם גופים כלכליים המשקיעים מאות אלפי דולרים במתן חסויות במטרה לקדם את המותג שלהם וככאלה רוצים לראות תמורה להשקעתם. (הרשקוביץ י., "איך לבנות מותג חזק?)
בעבודתי אני בא לבדוק האם מותג מעולם התוכן של הבירה והפאבים יכול להתחבר לעולם התוכן של מדבר ומסיבות, כלומר האם האנשים הבאים לאירוע, שניתן בו חסות, מקשרים בין האירוע לנותן החסות.
כמו כן אני בא לבדוק את האפקטיביות של ערוצי הפרסום שבהם הקשר הודגש.

הצגת הנושא
Heineken הנו מותג בירה הממוצב לעולם התוכן של צעירים בגילאי 18-35 תוך התמקדות בפלח שוק המבוגרים הצעירים 18-25. מותג היניקן ממוצב כבירה בינלאומית איכותית דינמית וצעירה. (Harry, V. Heineken History 2001 pg 25-28)

על מנת לחזק את מצובה כמותג בעל הערכים הנ"ל ולהיות רלוונטית לקהל המטרה הצעיר והדינמי החליטה חברת טמפו ( בעלת המותג Heineken) להיות פעילה ומזוהה עם עולם התוכן של הצעירים.
כפלטפורמה לביצוע המשימה החליטה החברה להתחבר לסצינת המועדונים והמסיבות שכה פופולרית בגילאי 18-25. היינקן החליטה לתת חסות לסדרת מסיבות שמותגה תחת השם Heineken Sundance. עוצב לוגו וגובש קונספט מסיבות המשלבות מיקומים ייחודיים ביחד עם D.J (תקליטנים) בינלאומיים.
סדרת מסיבות במדבר מהבוקר ועד הזריחה ביום שלמחרת.
(..(Bert, M., A new vision on advertising, pg 10-12 oct 1998
על מנת לחזק את הקשר והזהות של מותג הבירה היינקן עם סדרת המסיבות המארחת תקליטנים מפורסמים וידועים מן העולם הוחלט על בניית מותג עצמאי בשם היינקן סאן דאנס. כל הפרסומים, המודעות, ההזמנות, הפוסטרים והשילוט באירוע נוצרו במבנה אחיד תחת הכותרת - פסטיבל .Heineken Sundance

מטרת הסקר
מטרה עיקרית:
לבדוק עם קהל המטרה ומובילי דעת הקהל המגיעים למסיבות הצליחו לתרגם ולזהות את הקשר של מותג הבירה היינקן עם מהות האירוע\אירועים.

מטרות משניות:
1. לבדוק את עמדות באיי האירוע כלפי האירוע, והאם החיבור של המסיבות תואם את ערכי מותג היינקן.
2. באיזה ערוצי מידע כדאי להשתמש על מנת לחזק את זהות נותן החסות עם האירוע.

השערות המחקר
1. מותג היינקן יזוהה באופן מובהק כנותן החסות לסדרת האירועים.
2. היינקן כמותג בירה יתקבל ללא התנגדויות ואפילו כתורמת באופן חיובי לאופי ומהות האירוע.
3. מלבד הטלוויזיה, שלה רמת חשיפה גבוהה במיוחד, לא צפוי הבדל מהותי בין ערוצי המידע השונים (רדיו, עיתונות, שלטי חסות, הזמנות ופוסטרים) ביצירת הקשר בין מותג הבירה לסצינת המסיבות.

תוכן העניינים:
מבוא
הבעיה המחקרית
הצגת הנושא
מטרת הסקר
השערת המחקר
פרק ב - תיאור המדגם
השיטה המועדפת - הסבר
קריטריונים להיכלל במדגם
תיאור הליך הדגימה
הפקת לקחים
פרק ג - כלי המחקר
משתני השאלון
שיקולים בניסוח השאלות
פרק ד - עיבוד הנתונים
זיהוי שם האירוע ונותן החשות
עמדות כלפי האירוע
היינקן סאן דאנס בהשוואה לעבר ונכונות להשתתף בעתיד
נתונים כלליים
פרק ה -ניתוח הממצאים
זיהוי שם האירוע ונותן החסות
עמדות כלפי האירוע
הייניקן סאן דאנס השוואה לעבר ונכונות להשתתף בעתיד
נתונים כלליים
סיכום ומסקנות
סיכום
מסקנות
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון הסקר

מקורות:

בייט מרום, ר., שיטות מחקר במדעי החברה - עקרונות המחקר וסגנונותיו יחידות 1-2-3 תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה (1993).
גורדוני, ג., הורניק, י,. עיונים בסקרים ומשאלי דעת קהל - מדריך למידה תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה (2001).
הורניק, י., סקרים ומשאלי דעת קהל תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה (1988).
אבינרי, ש "אומנות המכירה" מפנה: במה לענייני חברה 31: 7-21, 2000.
הרשקוביץ י., "אך לבנות מותג חזק? " ניהול: ביטאון מנהלי ישראל 125: 40-41.
ישראל. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה "סקר מסחר, שירותים וצרכנות" 96-97 2001
שחר, א. "כפר גלובלי? עיר גלובלית!", פנים: כתב עת לתרבות, חברה וחינוך 12: 59-67, 2000.
שטאובר, י. מטבע לצ'ק פוינט: שיחות עם מנהלים על עסקים וארגונים בישראל בעידן הגלובליזציה תל אביב משכל 2001.
Harry, V. Heineken History De Bussy Ellerment Harms bv. Amsterdam. 2001.
Karliner, J. The Corporate Planet Sierra Club books 1997.
Bert, M. "A new vision on advertising" The world of Heineken pg 10-12 oct 1998.
Childers, T.L., Skiner, S.J. (1996). Toward a conceptualization of mail Survey response behavior. Psychology Marketing, 185-209
De-Vaus, D. A: Finding sample in: De vaus, D.A, Surveys in social Research, ch. 5 , London : Allen Unwin, 52-69 1986.
Krosnik, J. A, survey reasearch .Annual Review of psychology , 50. 1999.
Schwarz, N., Groves, R.M .,Schuman, H: Survery methods The Handbook of social psychology. Oxford University press 150-165 2000.
Tourangeau, R,. Smith, T.W : Asking sensitive questions: The impact of data collection mode, question format, question context. Public Opinion Quartery, 60, 275-307 1996.
Wright, D.L,. et al.:A comparison of computer assisted and paper and pencil self administered questionnaires in a survey on smoking alcohol and drug use. Public Opinion Quartery, 62 331-353 1998

תגים:

אילת · אירוע · אירועים · בדיקה · כלי · מסיבות · משפט · ניהול · סקר · סקרים · רווח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המודעות לנותן החסות - התמקדות באירוע Heineken Sundance", סמינריון אודות "המודעות לנותן החסות - התמקדות באירוע Heineken Sundance" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.