היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאור וניתוח חברת אי סי איי

עבודה מס' 060504

מחיר: 374.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הסביבה העסקית, תיאור החברה וניתוח פיננסי.

9,147 מילים ,3 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

החברה נרשמה בשנת 1961 בשם חברת אלקטרוניקה בישראל בע"מ. בשנת 1970 היא נרכשה על ידי קבוצת כלל. החברה הונפקה בשנת 1982 בבורסה בניו - יורק כאשר בשנת 1985 שינתה החברה את שמה לאי. סי. איי טלקום בע"מ. חברת אי. סי. איי. עוסקת בתכנון יצור, שיווק ושירות של מוצרים בתחום התקשורת. החברה מציעה פתרונות רשת משולבים של מערכות תקשורת ותמסורת, המאפשרות למפעילי הרשת לספק שירותים באופן יעיל ותחרותי. מוצרי החברה מציעים הרחבת קיבולת, גמישות ואמצעי שליטה לצורך ניצול טוב יותר של מערכות תקשורת, נתונים ומערכות משולבות. במהלך השנתיים האחרונות עברה החברה מספר שינויים שהראשון שבהם היה המיזוג עם תדיראן תקשורת, שהוסיף לחברה מספר קווי מוצר חדשים. שינוי שני הובל על ידי מנכ"ל החברה וכלל חילופי מנהלים ומיקוד מחדש בשלושה תחומים עיקריים בהם תעסוק החברה בשנים הקרובות. השינוי העיקרי והאחרון הינו הודעת החברה מאוגוסט 2000 כי החברה תפוצל לחמש חברות שונות וזאת על בסיס החטיבות הקיימות כיום בחברה. תהליך פיצול החברה יארך על פי הערכות כשנתיים ומטרתו העיקרית על פי הצהרת המנכ"ל הינה הצפת ערך החברה. לפיצול מטרות נוספות כגון ניהול קל יותר וגמיש יותר של כל אחת מהחטיבות בנפרד, יכולת ליצור שיתופי פעולה עם חברות ענק על בסיס החברות המפוצלות כך שפעילות אחרת לא תהה תחרותית לחברה עמה נוצר שיתוף הפעולה.

מבנה ההון ובעלי המניות
ברבעון האחרון של שנת 1999 עמד מספר המניות של החברה על סך של 92.3מיליון מניות וכ 3.15 -
מיליון אופציות.
בעלי המניות העיקרים הינם כור המחזיקה בכ 34% - ממניות החברה וחברת כלל תעשיות האוחזת בכ 13.8% - ממניות החברה.

מקורות מידע
בכתיבת העבודה נעזרנו במקורות הבאים:
דוח שנתי של החברה נכון ליום 31.12.99, דוח רבעוני נכון ליום .30.9.00
הודעות לעיתונות ולבורסה של החברה.
נתונים ציבוריים נוספים וקטעי עיתונות.

תוכן העניינים
פרק א' - הקדמה
פרק ב' - הסביבה העסקית
פרק ג' - תאור החברה ופעילותה
פרק ד' - התוצאות העסקיות והמצב הכספי
פרק ה' - הערכות אנליסטים חברת אי סי איי

תגים:

התקשורת · חברה · ניתוח · שוק · תאור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאור וניתוח חברת אי סי איי", סמינריון אודות "תיאור וניתוח חברת אי סי איי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.