היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בסוכנות ביטוח

עבודה מס' 060493

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סביבת הארגון ופלחי שוק פוטנציאליים.

3,256 מילים ,4 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

פרופיל החברה
אמינים נוסדה בשנת 1978 ע"י מר אפרים קריאל הפעיל מזה 30 שנה בתחום הביטוח בארץ. אמינים פועלת ממרכזיה הפרוסים בשלוש הערים הגדולות: תל-אביב (משרד ראשי), חיפה וירושלים.
אמינים מונה 70 עובדים כאשר כל העובדים הבכירים הינם בעלי רקע אקדמאי בתחומים שונים.
קבוצת אמינים פעילה בכל ענפי הביטוח האלמנטרי, ביטוח חיים ובריאות, ביטוח ימי ואווירי.
סך הכל משרתת קבוצת אמינים כ150 - מפעלי תעשייה, חברות כלכליות, מוסדות ציבוריים, עסקים גדולים, בינוניים וקטנים במגזר הציבורי והפרטי, וכן ביטוחי פרט.
פעילותה של אמינים כוללת גם מתן שירותי ייעוץ בביטוח לגופים שונים ובתחומים מגוונים.
מחזור הפרמיה השנתי של קבוצת אמינים מסתכם ב250000,000, - ש"ח בקירוב.

עקרונות הפעילות של אמינים מבוססים על:
מקצוענות: המתבטא בהבנה, הסיכונים להם חשוף העסק ובבחירת תוכניות ביטוח תפורות לצורכי הלקוח.
אמינות: בחירת חברות ביטוח בעלות דירוג פיננסי גבוה.
שרות: כולל יישום תוכניות הביטוח, טיפול בתביעות וסילוקן.
גודל: כמנוף להשגת כיסוי מירבי בתוכניות הביטוח, תוך השגת רמת מחירים נמוכה עבור הלקוח.
אמינים סוכנות ביטוח בע"מ משמשת כחתם בהרשאה עבור לויד'ס וכנציגה בלעדית של Aon הברוקר השני הגדול בעולם.

בעבודה זו אתמקד בשיווק פוליסת ביטוח "תאונות אישיות" לספורטאים ולתלמידים (להלן: "הפוליסה"). פרופ' קוטלר טוען כי שיווק אינו רק מכירה או פרסום, אלא תהליך שלם המתאים את החברה להזדמנויות השוק הטובות ביותר שלה.
סביבת השיווק מציבה הזדמנויות ואיומים כאחד, והחברה חייבת להשתמש במערכות מחקר - השווקים ומודיעין השיווקי שלה כדי לפקוח עין על הסביבה המשתנה.
סביבה זו מורכבת ממיקרו - סביבה ומקרו - סביבה.

תוכן העניינים:
פרופיל החברה
סביבת המיקרו
5 הכוחות של פורטר
סביבת המקרו
ניתוח PEST
ניתוח SWOT
מחסומי כניסה
מחסומי יציאה
מודל קוטלר
התנהגות צרכנים עפ"י וובסטר
פלחי שוק בעלי פוטנציאל שיווקי
ספורטאים
תלמידים
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

פרופ' קוטלר פיליפ, (1991), מהדורה שנייה, עקרונות השיווק, המכון לפריון העבודה והייצור
פרופ' יזרעאלי דוב, (1999), מהדורה שלישית, שיווק הלכה למעשה, הוצאת גומא
הורניק יעקב, (1985), ניהול השיווק, הוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה

תגים:

tsep · התנהגות · מיקרו · מתחרים · סביבה · ספקים · פוטנציאל · צרכנים · קוטלר · קונים · שוק · שיווק · תחליפים · תמנהיל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בסוכנות ביטוח", סמינריון אודות "שיווק בסוכנות ביטוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.