היישום אינו מחובר לאינטרנט

רכיבים היסטוריים, ריאליסטיים ורומנטיים ב"רומן רוסי" של מאיר שליו

עבודה מס' 041307

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגדרת המונחים הספרותיים, יישומם ברומן ותוצאת השילוב בין הרכיבים.

8,341 מילים ,9 מקורות ,1994

תקציר העבודה:

בחיבור זה אנסה להראות כיצד רכיבים היסטוריים, ריאליסטיים ורומאנטיים, מתיישמים ברומן רוסי של מאיר שלו, ומהם העיצובים האמנותיים הנוצרים כתוצאה משילוב זה.

בפרק הראשון אגדיר את המונחים בעזרת מילונים ספרותיים. בפרק השני אנסה להראות כיצד המונחים הללו מתיישמים ברומן. מפאת אורכו של הרומן וקוצרה של היריעה אצביע רק על חלק מהמקומות.
בפרק השלישי אבחן מה נוצר משילוב הרכיבים הללו ברומן: שילוב של ריאליזם ופאנטסיה, וכיצד נוצר ההומור לסוגיו (אירוניה, פארודיה, גרוטסקה, קריקטורה בורלסק) כתוצאה מהתחברות הרכיבים הנ"ל. אני מניחה שחלק מניתוח זה יגלוש לפרק ב' כדי למנע חזרה על 3 נושאים שנכתבו.

תגים:

אמנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רכיבים היסטוריים, ריאליסטיים ורומנטיים ב"רומן רוסי" של מאיר שליו", סמינריון אודות "רכיבים היסטוריים, ריאליסטיים ורומנטיים ב"רומן רוסי" של מאיר שליו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.