היישום אינו מחובר לאינטרנט

תפקיד המנהל בניהול מפגשים בין תלמידים חילונייים לדתיים והצורה הראויה לערכית מפגשים בין שני זרמים אלה.

עבודה מס' 010259

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

5,314 מילים ,11 מקורות ,1994

תקציר העבודה:

כמעט מראשיתו עם ישראל מפולג ומפורד ולא בכדי נולד הביטוי "שני יהודים שלוש דעות". הפילוג העיקרי בעם, שעצם התהוותו הינה דתית, הוא מסיבות דתיות. חלק מהעם שומרים מסורת אבותיהם וחלקם "מודרנים" יותר ואך טבעי הוא הדבר שהניגודים לא יהיו סטטיים אלא דינמיים ללא הפסקה.
היו תקופות שבהן הקונפליקט היה רגוע והיו זמנים (ובמיוחד עתה) שהעימות מגיע לשיאו. אין ספק שניתוק בין שני הזרמים יצור מצב שונה מאשר חיכוך מתמיד והיזון חוזר בינהם.
המנהל באחד מתפקידיו בבית הספר הוא אמור לגשר על פערי החיכוך בין התלמידים ולהביא למינימום את הויכוחים על רקע חברתי, גם בין התלמידים למורים, כל זאת על מנת שמהלך הלימודים יעבור בצורה התקינה ביותר.
בעבודתנו זו ננסה לסקור את הצורה הרצויה של עריכת מפגש בין שני הזרמים, בבית הספר ועל תפקידו של המנהל בניהול המפגשים הללו. באילו דרכים על המנהל לנקוט על מנת שהמגע בינהם יעבור בצורה הטובה ביותר ואולי אף יועיל.
העבודה מסתמכת על מחקרים בנושא, ספרות שנכתבה עליו וידע אישי.

העבודה תתחלק לשישה חלקים כדלקמן:
א.הקדמה - תאור הבעיה, הגורמים והצגת רקע כללית
ב.הגדרת מושגים וסקירת תיאוריות
ג.בדיקה אמפירית
ד.דיון
ה.סיכום
ו.ביבליוגרפיה

מקורות:

שנתונים סטטיסטים לישראל. (בעיקר 1990).
סדרת פירסומים מיוחדים -תיירות בהוצאת הלמ"ס.(רבעון אחרון ל- 1990).
דו"ח מבקר המדינה (1985-6).
הרבעון לתיירות ושרותי רווחה.
חיים קליין המיליון השני-תעשיה1989

תגים:

מנהיגות · שסע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפקיד המנהל בניהול מפגשים בין תלמידים חילונייים לדתיים והצורה הראויה לערכית מפגשים בין שני זרמים אלה.", סמינריון אודות "תפקיד המנהל בניהול מפגשים בין תלמידים חילונייים לדתיים והצורה הראויה לערכית מפגשים בין שני זרמים אלה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.