היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–6] מתוך 6
עבודה מס' 60303
סקירה תיאורטית ובדיקה על מחזורי עסקאות.
5,493 מילים (כ-17 עמ'), 7 מקורות, 253.95 ₪
עבודה מס' 67120
האם פרסום, במגוון תצורותיו, המשתמש באמצעים מניפולטיבים כדי להסב את תשומת ליבנו ולשכנענו לרכוש את המוצר מהווה התנהגות מוסרית הולמת מצד החברה המפרסמת.
3,256 מילים (כ-10 עמ'), 8 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 41332
מאופנת חצר המלוכה לאופנה של המונים, צורך אסתטי או מניפולצית סוחרים, פאות וביקורת פמיניסטית.
2,695 מילים (כ-8.5 עמ'), 6 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 63153
השפעותן של מניפולציות פרסום על הקמפיין המקוון.
3,085 מילים (כ-9.5 עמ'), 6 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 64967
שימוש במניפולציות ככלי חשוב במדיום האינטרנט המורכב והשפעתו על יעילות הקמפיין המקוון.
7,441 מילים (כ-23 עמ'), 19 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 68620
סקירה של מחקרים בנושא, בהתמקדות במניפולציות הנעשות בהקשר של משברים שונים.
4,398 מילים (כ-13.5 עמ'), 10 מקורות, 483.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–6] מתוך 6