היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום באינטרנט

עבודה מס' 063153

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעותן של מניפולציות פרסום על הקמפיין המקוון.

3,085 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עולם האינטרנט הולך ומתייצב ומקבל מעמד של מדיום פרסומי סטנדרטי, המתחלק בעוגת הפרסום עם שאר המדיות המסורתיות. הרשת יכולה לשמש כמדיום אידיאלי להעברת מסרים פרסומיים, הודות לגמישות, לאינטראקטיויות ולאפשרויות המולטימדיה האינסופיות שהיא מציעה. אך כוחה הוא גם חסרונה והיא יכולה להיות הרסנית באותה מידה.
בעבודתי אתמקד בהיבטים של הפרסום המקוון תוך התייחסות לשני משתנים עיקריים: שימוש במניפולציות פרסום ככלי חשוב במדיום האינטרנט המורכב (משתנה בלתי תלוי) והשפעתו על יעילות הקמפיין המקוון (משתנה תלוי). ניתן לממש מניפולציות בדרכים רבות בפרסום באינטרנט, אפיון המשתמש והפעלתו בדרכים אינטראקטיויות הופכות פופולאריות עם השנים ועם התפחותו של מדיום זה. הדוגמאות השכיחות לביצוע מניפולציות הן: התאמת תוכן האתר לסוג הבאנר, השפעה על הצרכן באמצעות המסר, כפייה של באנרים ועוד. את יעלות הפרסום באינטרנט ניתן למדוד בשתי דרכים עיקריות: אחוזי הקלקה על באנרים וסקרים מייצגים של תפיסת הצרכן את הפרסומת.
המגמה של בעלי האתרים ברשת בתחילתו של הפרסום המקוון היתה לספק מספר רב של חשיפות למפרסם. עם הזמן מגמה זו משתנה ויש נטייה ושימת דגש על פאקטורים משמעותים יותר לחברות המפרסמות, כגון סוג הנחשפים ורמת מעורבותם, אחוז הקלקות על פרסומת ואהדתה. מפנה זה יוצר גידול בערכו של האתר וביכולתו של האתר לענות על דרישות המפרסמים.

הבעיה המחקרית:
האם שימוש במניפולציות פרסום מייעל את הקמפיין באינטרנט?
אם כן, איזה מהמניפולציות דומיננטיות יותר בהשפעתן ?
מתי נחוץ להעזר במניפולציות למטרת ייעול הקמפיין ומתי הן עלולות להזיק?
האם ניתן להשפיע על הצרכן ועל תפיסתו את הפרסומת או המותג המפורסם?
איך יכולים המפרסמים או בעלי האתרים לשפר את הפרסום באינטרנט?

השערת המחקר: ככל שנעשה שימוש רב יותר במניפולציות פרסום כך גדלה מידת ייעילות מסע הפרסום באינטרנט.


תוכן העניינים:
2. מבוא
3. השפעת רמת המעורבות
3.1 הפעלת הצרכן בהתאם למעורבותו במוצר
3.2 תפיסה עיניינית באינטרנט
3.3 אחוזי הקלקה בעקבות מעורבות
4. מידת הרלוונטיות
4.1 חשיבות מידת הרלוונטיות בין הבאנר למשכנו
4.2 הבאנר החכם
4.2.1 סיווג ובניית קטגוריות
4.2.2 החסרון שבמילות חיפוש ממוקדות וההתמודדות עימו
4.2.3 תגובת מנוע החיפוש למילות top בתחום הקמעונאות
5. בחירת סוג המסר
6. הפעלה בכפייה - באנרים מאולצים
6.1 כפייה והקלקות על באנרים
6.2 אהדת המותג ואהדת הבאנר
6.3 השפעה על כוונת הקניה
7. סיכום
8. רשימה בבליוגרפית

מקורות:

Cho Chang-Hoam, Lee Jung-Gyo (July - August 2001).Different Forced-Exposure Levels to Banner Advertisements. Journal of Advertising Reasearch, 45-56.
Dahlen Michel (July - August 2001). Banner Advertisements through a New Lens. Journal of Advertising Reasearch, 23-30.
Dou Wenyu, Lim Randy , Yang Sixian (July -August 2001).How Smart are "Smart Banner"?. Journal of Advertising Reasearch, 31-43.
Gallagher Kathrine, Foster Dale, Parsons Jeffrey (July - August 2001). The Medium Is Not The Message: Advertising Effectiveness And Content Evaluation in Print and on the Web. Journal of Advertising Reasearch, 57-72.
Shamdasani Pren, Stanaland Andrea, Tan Juliana (July - August 2001). Location, Location, Location: Insights for Advertising Placement on the Web. Journal of Advertising Reasearch, 7-21.
Tutan Tracy, Bosnjak Michael, Bandilla Wolfgang (Winter 1999 / Spring 2000).Banner Advertising Web Surveys. Marketing Reasearch, 17-21.

תגים:

gnisitrevda · bew · און · אינטרנט · וואב · ליין · ניהול · פרסום · קמפיין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום באינטרנט", סמינריון אודות "פרסום באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.