היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית - הקמת פיצרייה

עבודה מס' 067390

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת העסק בפני המשקיעים, הצגת הפוטנציאל הטמון בהתרחבותו, התייעלותו והכדאיות העסקית הטמונה בו.

9,009 מילים ,6 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת התכנית העסקית: הינה הצגת העסק בפני המשקיעים, הצגת הפוטנציאל הטמון בהתרחבותו, התייעלותו והכדאיות העסקית הטמונה בו.
החזון ומשימת העל: חזון החברה פיצה "שלנו" הינו בהתמקדות בהגדלת נתח השוק וקהל המטרה ובמתן השירות ללקוח על פי דרישותיו. משימת העל אשר עתידה להביא להגשמת החזון מתמקדת בהורדת עלויות, פיתוח מוצרים חדשים ומתן יחס אישי ללקוח.
החברה: חברת פיצה "שלנו" הינה חברה שהוקמה בשנת 2000. כיום, החברה מונה סניף אחד. כיום, לאחר 7 שנים וחצי, אנו מקימים את הסניף השני. החברה עוסקת בייצור, שיווק והפצה של מזון מהיר בישראל. מוצרי החברה מוצעים לכלל האוכלוסייה תוך כדי התמקדות באוכלוסייה הצעירה (כגון: סטודנטים) והבוגרת. הסניף מוכר ומשווק מוצרים כשרים.
תמצית תאור הענף והשוק חברת פיצה "שלנו" פועלת בענף המזון המהיר.
על פי התכנית העסקית, פיצה "שלנו" תתמקד בשוק הפיצריות השכונתיות.
בין מתחרי החברה ניתן למצוא את שוק הפיצות הקפואות, פיצריות ממותגות כגון, רשתות פיצה שונות בעלות מוניטין ועסקי מזון מהיר אחרים. בשוק הפיצריות השכונתיות ניתן למצוא מספר מאפיינים ייחודיים. קהל הלקוחות הפוטנציאלי בענף הפיצריות השכונתיות כולל למעשה את כלל האוכלוסייה, בהתאם למספר פילוחים כדוגמת : תדירות רכישה, מגזרים, צורך, גיל ורמת הכנסה. קהל היעד בשוק הפיצות מתאפיין בסגנון חיים פשוט, משפחתי, אוהב בילויים בחיק המשפחה ועם חברים.
תמצית תאור המוצר: תחת ההנחה כי החברה תקבל על עצמה את התכנית העסקית, קו המוצרים יכלול : פיצה ביתית ואפיית לחם במקום. קו המוצרים אותו אמורה החברה לשווק עתיד לענות על הצורך בהשבעת רעב או בהכנה מהירה של מוצרי מזון. קו המוצרים יועד לאוכלוסיה המעוניינת בהכנת מזון פשוטה, מהירה וזולה, לדוגמא : סטודנטים הגרים בשכירות, ילדים להורים עובדים וכו'.
תמצית האסטרטגיה: המטרה העיקרית לשמה הוכנה התכנית העסקית הינה דריסת רגל בשוק הפיצריות השכונתיות. תחת הגדרת החזון העסקי, החברה מעוניינת להשפיע על שוק הפיצות בתחום המזון המהיר.
החברה פיצה "שלנו" שואפת למצב את מוצריה כמוצרים עממיים ואיכותיים בהתאם למוניטין הקיים בשוק הפיצות הטריות. החברה תנצל את היתרון העומד לרשותה כרשת (1 חנות כיום ובדרך לפתיחת החנות השנייה) בעלת שם בתחום ובאופן זה תגרום לצרכן לשלם על הערך המוסף אותו הוא מקבל.
על פי נקודת האיזון בתכנית העסקית עולה שב- 49.1% מהמכירות של הפיצה "שלנו" יכסו את העלויות ומעבר לזה כלומר ב-50.8% מהמכירות הפיצרייה מרוויחה.
נתון זה מביא אותנו למסקנה שפרויקט הקמת הפיצה "שלנו" - נמצאת בכדאיות גבוהה.

בתכנית עסקית זו בפרק הראשון נציין את מאפייני המוצר, מפרטי הפיצה שיימכר ללקוח (8 סוגים של פיצה!) והדגשים על - הכשרות, ומוצרים הנלווים (כגון: אפיית לחם במקום) וחשיבות השירות ללקוח.
בפרק השני נציין את אסטרטגיות תמהיל השיווק והאסטרטגיות השיווקיות של הפירמה.תנותח הסביבה הפנימית באמצעות ניתוח SWOT המגדיר את יכולותיו הפנימיות של הפיצרייה השכונתית "שלנו", חוזקותיו וחולשותיו והן ההזדמנויות והאיומים העומדים לפניו. נבצע ניתוח סביבה חיצוני שעשינו, נפלח את יעדי השוק (שוק המטרה ואת התנהגות הצרכנים) כמו כן נשתמש במודל מייקל פורטר להבחין מהן הכוחות הפועלים בשוק ומשפיעים על הפירמה וכן נבדוק מיהן מתחרותיה (ישירים ועקיפים)
בפרק השלישי נציין את התפעול השוטף בפיצרייה (פעולות שוטפות + כוח האדם והציוד המצריך את התפעול של הפיצרייה ואת עלות העובדים)
בפרק הרביעי והאחרון נציג את המערך הפיננסי וניתוח הכדאיות להקמת הפיצרייה השכונתית. פרק זה יכלול הוצאות קבועות + הוצאות משתנות, דוח רווח והפסד , הכנסות הצפויות בשנה 2007 ותחזית דוח רווח והפסד לשנת 2008.
לסיום, נציין בתכנית העסקית את נקודת האיזון שתאשרר את כדאיות הקמת הפיצרייה השכונתית "שלנו".

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
פרק 1: מאפייני המוצר
1.1 פיצרייה "שלנו" מהי?
1.2 מפרט הפיצרייה "שלנו"
1.3 קריטריון הצלחתה של הפיצרייה
1.4 חשיבות השירות ללקוח
פרק 2 : האסטרטגיה העסקי
2.1 מודל SWOT
2.2 חקר שוק וניתוחו
פרק 3: האסטרטגיה השיווקית
3.1 פילוח יעדי שוק עיקריים
3.1.1 שוק מטרה
3.1.2 מאפייני התנהגות הצרכנים
3.2 מתחרים
3.2.1 מתחרים ישירים
3.2.2 מתחרים עקיפים
3.3 מודל 5 הכוחות של מייקל פורטר
3.4 מאפייני הלקוח של פיצה "שלנו"
3.5 מיצוב הפיצרייה
3.6 הבידול לפיצרייה
3.7 תמהיל השיווק
פרק 4: התפעול וכ"א
4.1 פעולות שוטפות בפיצרייה
4.2 כוח האדם בתפעול השוטף
פרק 5: האסטרטגיה המימונית -ניהולית
5.1 ההשקעה הנדרשת להקמת פיצרייה
5.1.1 הוצאות קבועות
5.1.2 הוצאות משתנות
5.2 דו"ח רווח והפסד
5.3 הכנסות הצפויות בשנה
5.3.1 תחזית דו"ח רווח והפסד לשנת 2008
5.3.2 נקודת איזון
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הפיצרייה "שלנו" אותה אנו מקימים מעוניינת לספק את צרכי התושבים שנמצאים באזור בו היא ממוקמת. הפיצרייה נועדה להיות מקום בילוי בבסיסו ובנוסף מקום להשביע את רעבונו של הקונה.
אנו מעוניינים לתת מענה הולם לכל צרכיו של הקונה , ולכן אנו מעוניינים לתת מפרט רחב ככל האפשר.
אנו מעוניינים שהמקום יהיה נח לישיבה , מקום רגוע וחשוב שהחניה תהייה קלה ונוחה , הגישה לנכים תהייה מסודרת וקלה כך שהלקוח ייהנה מהשהות אצלנו בפיצרייה.
הפיצה "שלנו" נבנית לפי מודל של פיצה שכונתית שנמצאת בשכונה קרובה לשכנותינו , פיצה זו מאוד מצליחה והמודל שלנו יהיה הרעיון של הפיצה המקבילה עם שינויים נוספים וזאת בכדי להעלות את כמות הלקוחות שיגיעו לפיצרייה "שלנו".

תגים:

תוכנית · עסקית · הקמת · פיצרייה · כדאיות · כלכלית · עסק · חדש · ניהול · הקמה · מזון · מהיר · יזמות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית - הקמת פיצרייה ", סמינריון אודות "תוכנית עסקית - הקמת פיצרייה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.