היישום אינו מחובר לאינטרנט

סלולרי של חברת גוגל

עבודה מס' 067971

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת כדאיות הכלכלית של שיווקו של מכשיר ה-G1 בישראל.

5,414 מילים ,13 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

לפני כחודשיים השיקה חברת T-Mobile את מכשיר הטלפון הסלולארי G1. המכשיר, שיוצר בשיתוף עם חברת Google, מאפשר לצרכן לקבל את כל התכנים שחברת Google מאפשרת לו בזמן הגלישה באינטרנט, כולל גישה לדואר אלקטרוני, חיפוש במנוע החיפוש Google, גישה לתוכנת Google earth ועוד. נכון להיות, נמכרו למעלה מ-1,000,000 מוצרים בשוק האמריקאי.
בהתאם לתוצאות אלו, מבקש מחקר זה לבחון את כדאיות השיווק של המוצר בשוק הישראלי תוך בחינה הצעדים והפעולות שיש לניתוח ותוך בניית אסטרטגיות מוגדרות אשר יאפשרו להבין באופן הטוב ביותר את כדאיות השיווק.
המחקר נחלק לשני חלקים עיקריים, כאשר החלק הראשון עוסק בניתוח הסביבה החיצונית והפנימית של המוצר ושל הענף ואילו החלק השני בוחן אסטרטגיות לצורך כניסה לשוק הישראלי. החלק הראשון מציג תמונה אופטימית ביחס לכניסת המכשיר לשוק, בעיקר בשל היות השוק הישראלי שוק בעל עניין רב בתחום המכשור הסלולארי. החלק השני של המחקר מציג את האסטרטגיות אשר יאפשר את כניסתו של המכשיר לשוק הישראלי. הדבר הבולט ביותר הינו ההוצאות הגבוהות לצורך החדירה לשוק. הוצאות אלו מצריכות את החברה למכור כמות של למעלה מ-60 אלף יחידות (במחיר סיטונאי) לפני יצירת רווח כלשהו.
אנו סבורים כי הדבר אינו עומד בקנה אחד עם גודלו המגבל של השוק הישראלי ובהתאם לכך, ייתכן ולא קיימת כדאיות כלכלית בכניסה לשוק הישראלי. אם זאת, עולה הסברה כי ייתכן ולחברה כדאי לספוג הפסדים בשלב הראשון ולו רק על מנת לפתח לעצמה נתח שוק משמעותי למוצרים שיבואו לאחר מכן.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
1. מבוא
2. סביבה חיצונית
2.1 סקירת התעשייה
2.1.1 חדירה לשוק וקהל יעד
2.1.2 פלחי שוק
2.1.3 מתחרים
2.1.4 התנהגות צרכנים
2.1.5 צינורות הפצה
3. נקודות עוצמה וחולשה
4. ניתוח הזדמנויות ואיומים
4.1 הזדמנויות
4.2 איומים
5. השלכות ואתגרים
6. אסטרטגיות בסיסיות
6.1 מטרות כלליות
6.2 פילוח
6.3 בידול ומיצוב
7. תמהיל השיווק
7.1 מדיניות המוצר
7.2 מדיניות תמחור
7.3 מדיניות הפצה
7.4 מדיניות התקשורת
7.4.1 פרסום
7.4.2 יחסי ציבור
7.4.3 קידום מכירות
8. ניתוחים פיננסיים
8.1 תקציב
8.2 נקודת איזון
8.3 כדאיות כלכלית
ביבליוגרפיה
9. נספח 1- הצגת מתחרים ישירים
9.1 חברת סלקום
9.2 חברת פלאפון
9.3 חברת אורנג'

קטע מהעבודה:

תעשיית מכשירי הטלפון הניידים הינה תעשייה ענפה ורווחית. ממאמר איגוד התקשורת הבינלאומי, ה-ITU (2009) עולה כי מכשירי הטלפון הסלולארי יצרו מהפכה בתחום התקשורת, הן משום הענקת יכולת ניידות מושלמת למשתמש והן משום שיעורי החדירה הגבוהים שלהם לשוק. מהמאמר עולה כי מכשירי הטלפון הניידים הגיעו לכ-50% שיעורי חדירה בסוף שנת 2008, כאשר הנתון הזה הוא עולמי וכולל בתוכו מדינות מפותחות ומדינות מתפתחות. יש לציין כי שיעורי החדירה של מכשירי הטלפון הנייד שאפו ל-0% לפני כעשור, ולכן הנתונים הנוכחיים הם כה מרשימים.

תגים:

ניתוח · תוכנית · עסקית · סלולרי · גוגל · שיווק · אסטרטגיה · נקודת · איזון · מכשירי · טלפון · ניידים · פלאפון · סלולארי · נייד · מכשיר · סלקום · פלאפון · אורנג' · חברת · תקשורת · תעשייה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סלולרי של חברת גוגל", סמינריון אודות "סלולרי של חברת גוגל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.