היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת הטלויזיה על שינויים במערכת הפוליטית באמצעות התיאוריה של בלומלר.

עבודה מס' 066312

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגדרת הפוליטקאי החדש - בנימין נתניהו, וניתוח השפעת הטלוויזיה על שינויים במערכת הפוליטית באמצעות התיאוריה של בלומלר.

4,565 מילים ,34 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

המערכת הפוליטית כפי שהכרנו אותה בעבר השתנתה באופן גורף. האחראים לשינוי הזה הם אמצעי תקשורת אשר הפכו למתווכים העיקריים בין הזירה הפוליטית ובין הציבור. זהו עידן המדיה-פוליטיקה, שבו הפוליטיקה ברובה מתרחשת בתוך זירת התקשורת והאירועים הפוליטיים נתפסים כאירועי מדיה.
בעידן הזה קשה לעשות את ההבחנה שבין מידע אמיתי לבין בידור טלוויזיוני מאחר והפוליטיקאים נעזרים - בעיקר בתקופת הבחירות - בערוצי התקשורת הבידוריים-מסחריים על מנת להעביר את המסר שלהם, או בעצם להתחבב על הצופים.
הרעיון המרכזי של העידן הזה הוא שהפוליטיקאי משווק בצורה קלילה ובידורית יותר במטרה לצבור את אהדת הקהל, ולא דרך עבודה עיתונאית מסורתית, הכוללת דיווחים על רעיונות מרכזיים שיש לאותו אדם להציע.
כך מספקת המדיה הפופוליסטית דוכן נאומים מאולתר בתקופה שבה מספר מועט של אנשים קוראים עיתונים ומסע הבחירות מצטמצם לקרנבל פוסט מודרני (ד"ר אורית גלילי ואורית גת, הקדמה לפרק "הטלוויזיה והשפעותיה על הפוליטיקה", אתר 'עמלנט').
תופעת הפוליטיקאי החדש נוצרה בעקבות היחלשות של המפלגות בדמוקרטיות הליברליות המערביות. מאפיין הידוענות יוצר תופעה בעידן "הפוליטיקה החדשה": המדידה האינסופית באמצעות סקרי דעת הקהל היא אחת הסיבות לכך שיועצי התקשורת דוחפים אותם להשתתף בתוכניות טלויזיה שאינן בעלות אופי פוליטי ישיר.
בנימין נתניהו הוא דוגמא של מנהיג פוליטי מן הזן החדש, אשר בראש ובראשונה הינו כוכב תקשורתי. ביבי הינו מנהיג פוליטי שחדירתו לזירה הפוליטית תלויה בזיהוי הצרכים של הבוחר.
עבודה זו תעסוק בהגדרת הפוליטיקאי החדש- בנימין נתניהו, וניתוח השפעת הטלוויזיה על שינויים במערכת הפוליטית באמצעות התיאוריה של בלומלר.

תוכן העניינים:
מבוא
1. רקע תיאורטי
1.1 בנימין נתניהו (ויקיפדיה)
1.2 גישתו של בלומלר - הגדרות ומושגים שיוזכרו בעבודה זו:
1.3 מיהו הפוליטיקאי החדש?
2. ניתוח - השפעת הטלוויזיה על שינויים במערכת הפוליטית
3. ניתוח - ביבי נתניהו - הפוליטיקאי התקשורתי
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מיהו הפוליטיקאי החדש?
תופעה שנוצרה בעקבות היחלשות של המפלגות בדמוקרטיות הליברליות המערביות. היחלשותן הנובעת מהתעצמותה של התקשורת של הפוליטיקה.
הפוליטיקאי החדש הינו בעל כישורים דומים לאלה של מנהל יעיל, וכמי שניחן ביכולת להעצים את מונהגיו. מושג זה של העצמה, ש"הפוליטיקאי החדש" מזוהה עימו מבוסס על תיאוריות חדשניות בשדה המנהיגות הניהולית, שלפיהן מנהיגים מעצימים את המונהגים שלהם כדי שיתעלו את האנרגיות והכישרונות שלהם באופן שיאפשר להם לשאוב סיפוק ממעשיהם. באמצעות אידיאולוגיה ויכולת ארגון, המנהיגים מגייסים את המונהגים כדי ליישם רעיונות, ערכים, מטרות ויעדים.

תגים:

טלוויזיה · בלומלר · אינפוטיימנט · בידור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הטלויזיה על שינויים במערכת הפוליטית באמצעות התיאוריה של בלומלר.", סמינריון אודות "השפעת הטלויזיה על שינויים במערכת הפוליטית באמצעות התיאוריה של בלומלר." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.