היישום אינו מחובר לאינטרנט

מי שפכים

עבודה מס' 070904

מחיר: 249.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הנושא ובדיקת השאלה: האם קיים קשר בין התנהגות האזרח לחיסכון במים ובין השימוש במי שפכים כאלטרנטיבה לשימוש כיום?

5,374 מילים ,12 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

מטרת המחקר הינה בחינת הכדאיות הכלכלית-סביבתית של המשק לעבור לשימוש במי קולחין כאלטרנטיבה לשימוש הנהוג כיום במאגרי המים של ישראל. לפיכך, שאלת החקר במחקרי זה תהיה: האם קיים קשר בין התנהגות האזרח לחיסכון במים ובין השימוש במי שפכים כאלטרנטיבה לשימוש כיום?

תוכן עניינים:
מבוא
1. סקירה ספרותית
1.1 עלות
1.2 תועלת
2. המאמר המרכזי
3. המחקר
4. ממצאים
5. דיון ומסקנות
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים

קטע מהעבודה:

מדינת ישראל משקיעה מאמצים רבים בהורדת ריכוז המלחים בקולחים, בין השאר על ידי הספקת מי ים מותפלים וחיוב התעשייה בפינוי תמלחות לים. שימוש במים לצרכים ביתיים (שכונת מגורים) מוסיף גם הוא מלחים ותרכובות אחרות לשפכים, הפעילויות הביתיות העיקריות התורמות מלחים הן: כביסה, הדחת כלים, מקלחת, ושירותים, המלחים אינם מורחקים בתהליך קונבנציונאלי בשפכים אלא רק בתהליך יקר של התפלה , כ-85% ממי הקולחים בישראל מושבים להשקיה חקלאית , כך שריכוז המלחים בקולחים חשוב ומשפיע על גידולים חקלאיים על הקרקע ומי התהום, לפיכך הדרך היעילה ביותר היא הפחתת השימוש במלחים מהמקור ובכך לחסוך עניין יקר זה של ההתפלה. (אשכנזי-מדינה,2012)

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מי שפכים ", סמינריון אודות "מי שפכים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.