היישום אינו מחובר לאינטרנט

מי נושא באחריות על ילדים (תרגיל)

עבודה מס' 060998

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו הסדר הראוי של אחריות הורים כלפי מי שניזוקו מהתנהגותם המסוכנת של ילדיהם הקטינים.

1,559 מילים ,6 מקורות ,1990

תקציר העבודה:

הערת מערכת: העבודה כוללת הערות שוליים בלבד, ללא רשימה ביבליוגרפית.

הסוגיה הנידונה היא הסדר הראוי של אחריות הורים כלפי מי שניזוקו מהתנהגותם המסוכנת של ילדיהם הקטינים. סוגיה זו נובעת מסעיף 5(ג) בפקודת הנזיקין (נוסח חדש), המציין כי "ילד למטה מגיל 12 לא יחשב כמסוגל לדעת או להעריך את מצב הדברים שגרמו לנזק או כמסוגל מרצונו לחשוף עצמו או רכושו למצב זה" וכן סעיף 9(א) המציין כי "לא תוגש תובענה נגד אדם על עוולה שעשה אותה בטרם מלאו לו 12 שנים". מכאן אנו למדים לגבי היעדר אחריות של קטין, היינו מי שגילו מתחת ל-12 שנה.

השאלה הינה לגבי האחראי. מכיוון שהקטין אינו אחראי לנזק שגרם, הרי שלהוריו או לאפוטרופוס שלו קיימת אחריות הנובעת מהתנהגות הנתבע, היינו מי שאחראי לאותו קטין וזו נובעת מרשלנות, על פי סעיף 35 המציין כי אי נקיטת מידת זהירות, שאדם סביר ונבון וכשיר לפעול באותו משלח יד היה משתמש או נוקט באותן נסיבות, זו התרשלות ואם התרשל כאמור ביחס לאדם אחר, היינו הקטין, זו רשלנות שגרמה נזק לזולת.

תגים:

קטין · קטינים · הורים · משפחה · נזיקין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מי נושא באחריות על ילדים (תרגיל)", סמינריון אודות "מי נושא באחריות על ילדים (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.