היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול פרויקטים - מסלול רכיבה על אפניים

עבודה מס' 070863

מחיר: 299.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית לניהול הפרויקט.

3,312 מילים ,7 מקורות ,2017

תקציר העבודה:

הפרויקט מבקש לפתור מספר סוגיות ציבוריות: זיהום אויר, בריאות הציבור, עומסי תנועה ופקקים ברחבי העיר. כיום בעיר נתניה חיים 202 אלף תושבים על פני שטח המשתרע על פני 31,000 דונם. מכאן, אנו מבינים כי העיר יחסית אינה גדולה (מדורגת במקום ה-19 בגודלה בישראל), אך בעלת מספר תושבים רב (מדורגת במקום ה-7 בגודל מספר התושבים), כלומר יחס גודל העיר נמוך בהשוואה למספר התושבים החיים בעיר ועל כן הצפיפות הרבה של כלי התחברורה ברחבי העיר, אל העיר ומחוצה לה.

מטרת הפרוייקט היא הקמת מערך מסלולי רכיבה על אופניים אשר ייתן מענה לעיר נתניה ולתושביה במספר היבטים:
* הפרויקט יצמצם את תנועת הרכבים ברחבי העיר ובשל כך יצמצם את פקקי התנועה הקיימים.
* הפרויקט יאפשר הקטנת פליטת גזים מן הרכבים השונים ובשל כך יצמצם את זיהום האויר ואפקט החממה.
* הפרויקט יעודד פעילות גופנית נרחבת בקרב תושבי העיר.
* הפרויקט יאפשר תנועה בטוחה ברחבי העיר ללא צורך בתשלום לתחבורה פרטית, ציבורית ומקומות חניה.

תוכן עניינים:
1. מהות הפרויקט
1.1 רקע לפרויקט.
1.2 הצגת הבעיה
1.3 מטרת הפרויקט
1.4 האתגרים המרכזיים בישום הפרויקט.
1.5 חשיבות התקשורת בפרויקט
1.6 המדיניות בישראל בנושא שבילי אפניים
2. ניתוח שוק.
2.1 הגדרת השוק
2.2 לקוחות פוטנציאלים וקהל היעד.
2.3 פוטנציאל הפרויקט.
3. תכנית אסטרטגית.
3.1 תוואי האפניים.
3.2 חזון הפרויקט.
3.3 שלבי התכנון
3.4 תכנית עבודה
4. הרכב הפרויקט.
4.1 רשימת משתתפים.
4.2 בעלי תפקיד קריטי
5. תכנית פיננסית.
5.1 תחזיות
5.2 הצגת הנחות הוצאות הפרויקט.
6. ביבליוגרפיה.
7. רשימת לוחות
7.1 לוח 1: תחזית הוצאות פרויקט 4 שנים

קטע מהעבודה:

המפנה בגישה השפיע גם על מדיניות התחבורה בישראל והגיע לידי ביטוי ראשון במסמך "מדיניות פיתוח התחבורה היבשתית למדינת ישראל" (משרד התחבורה, 1999). מחברי המסמך קובעים שהתחרותיות והשגשוג הכלכלי של הערים הגדולות אינם פונקציה של הגדלת השימוש ברכב פרטי, אלא פונקציה של מערכת סביבתית נכונה, והאפשרות לקיום עיר המספקת לתושביה ומבקריה רווחה ותרבות עירונית. מבחינת מערכות התחבורה, משמעות הדבר מרחבי בחירה במרחקי הליכה ונסיעה באופניים, אזור נקי מרעש וזיהום, ואפשרות לנוע למרחקים הבינוניים והארוכים בתחבורה ציבורית נוחה ואמינה. עוד קובע המסמך, שכדי לקדם את השימוש באופניים יש לאמץ מדיניות שיטתית של תכנון רשת נתיבי נסיעה בלעדיים ומוגנים לרוכבי האופניים ברחובות העירוניים, ליד ועל חשבון הרכב הפרטי (פלאוט, מנדלסון ושפר, 2005).

תגים:

תחבורה · קיימות · תחבורה ירוקה · שוק הרכב · תכנון ערים · רוכבים · רוכבי אופניים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול פרויקטים - מסלול רכיבה על אפניים", סמינריון אודות "ניהול פרויקטים - מסלול רכיבה על אפניים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.