היישום אינו מחובר לאינטרנט

האסטרטגיה השיווקית ושביעות רצון לקוחות - חברת "שזר"

עבודה מס' 070834

מחיר: 299.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ועריכת סקר שוק.

6,160 מילים ,5 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הנוכחית הינה לבחון את האסטרטגיה השיווקית ואת שביעות הרצון הלקוחות של חברת "שזר" אשר מתמחה במכירת כלי בית וכלי עבודה הן לקהל הצרכנים הפרטי והן לקבלנים שונים מתחום הבינוי והשיפוצים.
חברת שזר מציעה ללקוחותיה מגוון עשיר של כלי עבודה וציוד טכני הנותנים מענה מלא לאנשי אחזקה, תעשייה קלה וכבדה וגם לקהל הפרטי. בינהם כלי עבודה ידניים וחשמליים, ציוד בטיחות, צבע, אינסטלציה, חשמל, גינון, חומרי נקיון ועוד. בהכרח יותאם ללקוח המוסדי ציוד איכותי בעל עמידות גבוהה לתנאי עבודה ועומסים קשים.
קשה להעריך את המספר המלא והמדויק של יצרנים הפועלים כיום ומייצרים כלי עבודה בכל מקום בעולם. קשה להעריך זאת משום שלצד חברות ומותגים מאוד מרכזיים, קיימות חברות מקומיות, הרבה פחות ידועות ולעיתים גם לא כל כך וותיקות. לפיכך, מטרת הפרויקט היא לבחון את האסטרטגיה השיווקית של בית העסק "שזר" באמצעות מודלים שונים אשר נלמדו במהלך התואר כגון מודל SWOT, BCG ו-4P ולבחון את שביעות רצון לקוחות החברה ביחס למספר מתחרים בענף.
על מנת לבחון את שביעות רצון לקוחות שזר ביחס למתחרים בענף, נעשה במחקר זה סקר צרכנים אשר בוחן את שביעות רצון לקוחות שזר ביחס למתחרים על פי פרמטרים שונים של שביעות רצון ביניהם רמת מחירים, שירות, מוצרים, אחריות, אמינות ועוד.
כל השלבים הנ"ל מאפשרים את מירב המידע השיווקי הנדרש לבית העסק על מנת להציג בפניו או בפני מתחריו את נקודות החולשה הקיימות לו בענף, נקודות חוזק ביחס למתחרים, סיכונים העומדים בפניו וכמובן הזדמנויות שונות שיכול בית העסק למנף על מנת לתפוס נתח שוק משמעותי יותר או לחלופין להגדיל את רווחיותו בענף על ידי יישום ממצאי פרויקט זה.
בארץ קיימים מעל 500 בתי עסק שונים המשווקים כלי עבודה של מספר חברות מובילות בענף וביניהם חברת בוש, מקיטה, היטאצי ועוד. חברות אלה מתחרות על קהל פרטי ועל קהל בעלי מקצוע גדול ולכן נדרשות ליישם כלים שיווקים מהותיים כדי להישאר בענף תחרותי זה.
לפיכך, מצאנו בחקר בית העסק הנ"ל עניין רב שכן כלקוחות פרטיים של כלי עבודה שונים מצאנו כי קיימים חברות רבות בתחום ולא ידענו איזה חברה עדיפה ועל סמך איזה נתונים או פרמטרים. בחרנו לדגום לצורך פרויקט זה חברה קטנה, משפחתית בענף כה רחב וזאת על מנת לאמוד ולבחון את יכולת הישרדותה בענף זה.

תוכן עניינים:
1. הקדמה.
2. תיאור החברה
2.1 רקע על חברת שזר
2.2 מבנה ארגוני של בית העסק
2.3 כוח אדם
2.4 שירותים
2.5 מערך השיווק של בית העסק.
3. ניתוח מצב קיים
3.1 מתחרים בענף.
3.2 מגמות בענף
3.2 מאפייני קהל יעד.
3.3 פילוח שוק
3.4 מיצוב שוק עמדה תחרותית ויתרונות תחרותיים
3.5 מיצוב שוק עמדה תחרותית ויתרונות תחרותיים
4. מודלים
4.1 מודל SWOT
4.2 מודל BCG
4.3 מודל ה- Ps4
5. ניתוח סקר שוק
5.1 מערך המחקר
5.2 מדגם המחקר
5.3 כלי המחקר.
5.4 הליך המחקר
5.5 שיטת ניתוח הנתונים
6. ממצאי הסקר
6.1 הענות להשתתפות במחקר
6.2 סטטיסטיקה תיאורית של משתתפי המדגם
6.3 תפיסת שביעות רצון שזר ביחס למתחרים
6.4 סיכום הממצאים
7. תכנית פעולה
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים

* הערת מערכת: מקורות העבודה הינם אתרי אינטרנט ובעבודה לא צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

ענף כלי העבודה בישראל הינו אחד הענפים שהתחזק באופן משמעותי בתקופת הקורונה שכן במהלך תקופה זו חברתו רבות ניצלו את הסגר והחלו בשיפור מערכות שונות בבתי העסק כגון תשתיות, מערכות ביוב ומים ועוד ודוגמא טובה לכך הינה בהתמקדות ברכבת ישראל אשר במהלך הסגר הראשון ניצלה את סגירת הרכבת לשיפור והתקדמות ניכרת בתחום החשמול של קווי הרכבת מתל אביב הגנה ועד חיפה ותקופה זו קודמה באופן משמעותי לאורך שלושת חודשי הסגר הראשונים.
הכלים הנכרים בתחום משמשים תא בעלי המקצוע פעמים רבות ולכן ההמלצה היא לבחור כלים איכותיים של דגם מוביל. יתרה מכך, החסרון בבחירת כלים איכותיים פחות עשוי להוביל למפח נפש ונזק כלכלי בשל הצורך לרכוש שוב את הכלים. אחת הפונקציות המשמעותיות בעת רכישת כלי עבודה היא טיב העבודה. משמעות הדבר היא כי כלי העבודה צריך להיות משוכלל ואיכותי וכך המלאכה אשר מתבצעת באמצעותו תעשה על הצד הטוב ביותר ותחסוך זמן רב, אולם על כלים איכותיים יש לשלם. לפיכך, חברות רבות בתחום כלי העבודה נדרשות מצד אחד להוריד מחירים כיד להיות אטרקטיביים הן לקהל הביתי והן לבעלי המקצוע היעודיים ומצד שני למכור כלים איכותיים שישמשו את בעלי המקצוע שנים רבות תוך מתן תקופת אחריות על הכלים הנמכרים ושמירה על מוניטין בית העסק במכירת כלים איכותיים.

תגים:

ניתוח · מודלים · SWOT · BCG · כלי עבודה · ציוד טכני · הום סנטר · מ.נ.מ · אייס · ace · בעלי מקצוע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האסטרטגיה השיווקית ושביעות רצון לקוחות - חברת "שזר"", סמינריון אודות "האסטרטגיה השיווקית ושביעות רצון לקוחות - חברת "שזר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.