היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית חברת - רמי לוי שיווק השקמה

עבודה מס' 070796

מחיר: 79.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תמציתי של החברה.

2,700 מילים ,5 מקורות ,2021

תקציר העבודה:

רמי לוי ביסס את מעמדו כסופר זול, ובכך הגיע לנתח שוק רחב וביסס לעצמו קהל לקוחות קבוע. הוא הצליח כנגד כל הסיכויים להפוך חנות קטנה בשוק לרשת ארצית מצליחה ששווה מיליונים. הוא חולל מהפיכה בכל מה שקשור למחירי המזון בישראל ולא רק בתחום המזון אלא גם בתחומים אחרים ושונים.
מכירות רשת המזון עלו בשנה החולפת ב-8.3% והושגה על רקע פתיחת 3 חנויות חדשות, שתיים מהן במחצית השנייה של 2019 והשלישית ב-2020, וההכנסה השנתית הגולמית הכוללת של הרשת הסתכמה ב- 1.27 מיליארד שקל.

תוכן עניינים:
סקירת החברה
ניתוח הסביבה החיצונית
ניתוח הסביבה הפנימית
אסטרטגיה עסקית
המלצה
רפלקציה
ביבליוגרפיה (אינטרנט)

קטע מהעבודה:

הסביבה התחרותית:
שוק קמעונאות המזון הישראלי מורכב כיום משלוש שחקניות גדולות ועוד עשרות רשתות קטנות ובינוניות. רשת "רמי לוי שיווק השקמה" היא אחת משלוש המובילות בשוק.
בשנים האחרונות נרשמה צמיחה משמעותית בזירת הסחר המקוונת של קמעונאיות המזון, בין השאר בזכות משאבים גדולים שמשקיעות השחקניות הגדולות בשדרוג חוויית הקנייה באתרים, ובשירות ובאיכות המוצרים המגיעים לבית הלקוח. צמיחה נרשמה גם בזירת מוצרי הפארם, אליה נכנסו בשנים האחרונות השחקניות הגדולות בענף.

תגים:

ניתוח אסטרטגי · קמעונאות · סופרמרקט · צריכה · שופרסל · תחרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית חברת - רמי לוי שיווק השקמה", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית חברת - רמי לוי שיווק השקמה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.