היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בטכנולוגיה לקליטת מהגרים

עבודה מס' 070690

מחיר: 149.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד הטכנולוגיה באה לידי ביטוי באספקטים שונים הנוגעים להגירה ולמדיניות ההגירה בארה"ב בעשור האחרון.

5,327 מילים ,58 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

תחום ההגירה בארה"ב השתנה מאוד בעשור האחרון, ככל שמדובר בשימוש טכנולוגיה בתחום זה. עד לא מזמן, הפן הטכנולוגי לא תפס חלק ניכר ביישום מתווה מדיניות ההגירה הכללית של ארה"ב, ולא הוקדשה לו תשומת לב מיוחדת. אולם, פן זה הולך ותופס חלק משמעותי ככל שהחברה האמריקנית והממשל האמריקני מתחילים, על אף קשיים שונים, להטמיע כלים טכנולוגיים ושיטות טכנולוגיות כחלק מסטנדרט הכרחי בקליטתם של מהגרים אל המדינה ובשילובם המוצלח בה. שאלת המחקר באה לבדוק באיזה אופן השתמשה ארה"ב בטכנולוגיה לקליטתם של מהגרים במדינתה בין השנים 2020-2010 ובאיזה אופן השפיע אופן השימוש בטכנולוגיה על המהגרים בשנים אלה. זו שאלה שטרם נבחנה לעומק ויש לתת לה מענה ראוי. העבודה תבדוק כיצד נעזרות רשויות השלטון בכלל ורשויות ההגירה בפרט בכלים ובשיטות טכנולוגיות על אוכלוסיית המהגרים (כגון בדיקות דנ"א, זיהוי פנים או חילוץ מידע ממדיה חברתית), מהן השפעותיהם החיוביות והשליליות על אוכלוסייה זו והאם אופן השימוש הזה הוא ראוי. כמו כן העבודה תבדוק באיזה אופן נעשה שימוש בטכנולוגיה כמרכיב אינטגראלי בסיוע לקליטתם ולשילובה של אוכלוסיית המהגרים בחברה האמריקנית בתחומי החינוך, הכלכלה והבריאות, ומה הייתה ההשפעה על אוכלוסייה זו בתחומים אלה.

ראשי פרקים:
מבוא
הקשר בין טכנולוגיה והגירה בארה"ב
מידע מקוון כבסיס להגירה חוקית
מקומה של המדיה החברתית בקליטתם של המהגרים
טכנולוגיות נוספות ככלי המשרת את מדיניות ההגירה הנוכחית
הפן החיובי של הטכנולוגיה במדיניות קליטת המהגרים
הטכנולוגיה ככלי להגברת המעורבות בקהילה
אופן השימוש בטכנולוגיה בחינוכם של המהגרים
אופן השימוש בטכנולוגיה בשירותים הפיננסים עבור המהגרים
אופן השימוש בטכנולוגיה ככלי להתמודדות עם בעיות בריאותיות מנטליות של מהגרים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הטכנולוגיה החלה, כבר בתחילת שנות האלפיים, להשפיע על הסתגלותם של מהגרים לחיים בארה"ב(1), באופן שהפך אותה לנושא בו מתמקדים במיוחד קובעי המדיניות במדינות השונות בארה"ב(2). הסיבה לכך קשורה, בין היתר, לתהליך האוטומציה (תהליך השתלטות של טכנולוגיה על משימות ידניות). מחד, בכוחה של האוטומציה להשפיע על כוח העבודה האמריקאי באזורים בהם מרביתן של המשרות בתפקידי ביניים או משרות בשכר נמוך מאוישות על-ידי מהגרים - ולהעמיד משרות אלה "בסכנת הכחדה". מאידך, יש בכוחה של האוטומציה לפצות על הפיחות בכמות המשרות ולמזער את התחרות על מקומות העבודה הנוצרת בין המהגרים לבין העובדים "הילידים" - מעצם יצירת מקומות עבודה חדשים מבוססי טכנולוגיה שלא היו קיימים עד כה(3).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בטכנולוגיה לקליטת מהגרים", סמינריון אודות "שימוש בטכנולוגיה לקליטת מהגרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.