היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת המחול האירובי וחדר כושר על ירידה במשקל

עבודה מס' 070561

מחיר: 384.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת ההשפעה באמצעות קבוצת של 24 נשים.

7,026 מילים ,24 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

תופעת ההשמנה מהווה משבר בריאותי כלל עולמי, וזאת בשל העלייה המהירה של אחוז הסובלים מהשמנת יתר באוכלוסייה (מטסרו, 2009). במחקר זה בדקנו מי משפיע יותר על ירידה במשקל - המחול האירובי או אימון כוח בחדר הכושר? השערתנו הייתה כי בקבוצת המחול האירובי תימצא ירידה גדולה יותר במשקל. השערה זו אומתה עם תוצאות המחקר. התוצאות הראו, כי הנשים מקבוצת המחול האירובי השילו בממוצע 6.7 ק"ג במהלך תכנית ההתערבות, ואילו הנשים מקבוצת חדר הכושר השילו בממוצע רק 4 ק"ג במהלך תכנית ההתערבות. כלומר ממוצע הירידה במשקל מקבוצת המחול האירובי גדול פי 1.4 מממוצע הירידה במשקל מקבוצת חדר הכושר. מכאן הסקנו, כי למחול אירובי יש השפעה גדולה יותר מאימון כוח בחדר הכושר על ירידה במשקל, ושלכן, מומלץ לנשים, המעוניינות לרדת במשקלן, לבחור בפעילות אירובית על פני אימון כוח כדרך יעילה ומהירה יותר לירידה במשקל.

תוכן העניינים:
1. מבוא:
2. סקירת ספרות
2.1. הגדרת ההשמנה
2.2. השפעת ההשמנה על הגוף
2.3. השפעת המחול האירובי על הגוף
2.4. השפעת אימוני כוח על הרכב הגוף
3. שיטת המחקר
4. תוצאות
5. דיון
6. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

השמנה מוגדרת כ"הצטברות חולנית של שומן בגוף שמעלה את הסיכון לתחלואה ולתמותה מוקדמת" (יודפת, 2008).
אחד המאפיינים המרכזיים של ההשמנה היא התסמונת המטבולית. התסמונת המטבולית מוגדרת כאשר קיימות שלוש מתוך ההפרעות הבאות: היקף מותניים מוגדל, רמה גבוהה של טריגליצרידים ורמה נמוכה של כולסטרול מסוג HDL, יתר לחץ דם, ועלייה בתנגודת לאינסולין (גולדהבר, 2003). בסביץ' (2010) מוסיף את המאפיינים הבאים לתסמונת מטבולית: השמנה מרכזית, הפרעה בסבילות לגלוקוז, יתר לחץ דם והיפר-טריגליצרידמיה (בסביץ', 2010).

תגים:

מחול · אירובי · חדר כושר · משקל · השמנה · בריאות · רפואה · אימון · כושר · דיאטה · משקל · ספורט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת המחול האירובי וחדר כושר על ירידה במשקל ", סמינריון אודות "השפעת המחול האירובי וחדר כושר על ירידה במשקל " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.