היישום אינו מחובר לאינטרנט

פילוסופיה של המין והמיניות

עבודה מס' 070522

מחיר: 71.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת שני מאמרים והקשר בינהם: Thomas Nagel, Sexual Perversions, Jean-Paul Sartre, Concrete Relations With Others.

1,965 מילים ,2 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

נייגל וסארטר, מאמינים כי תפיסת התשוקה המינית אינה פיזיולוגית או ביולוגית. נייגל טוען כי התשוקה המינית היא תודעתית, אינטואיטיבית. אופן ההתגלמות של התחושה לפיו אינו רק פיזי, אלא משהו בתחושה עצמה מהותי לעצם הופעת התחושה הזו. סארטר טוען כי צריך להתייחס למיניות כדיון אונטולוגי. אך כמו נייגל, סארטר אומר כי הגוף מוכרח להיות בעל תודעה, מאחר והאובייקט של התשוקה המינית מורכב יותר מפיזיולוגיה גרידא.

קטע מהעבודה:

סארטר טוען כי יש לנו חופש רדיקלי. אין אנו מוגבלים במהות אנושית כלשהי, אלא אנו החופש, והחופש יכול ליצור מהויות. כלומר, כל אחד יכול ליצור את המהות האנושית כפי שנראה לו. החירות של הפרט בנויה על ההבנה שגם לכל אדם אחר יש את אותו החופש והכל מאופיין כמאבק על חירות זו. החברה האנושית היא סיפור של קונפליקט אחד אנושי. האונטולוגיה האנושית מאופיינת במאבק בין תודעות, והמיניות מאופיינת במאבק שבו אנו מנסים לשלוט באחר ולהשיג את ההכרה שלנו ע"י שליטה שלנו בו . המיניות היא בעצם תחרות שבה המנצח הוא זה שמשיג את ההכרה של האחר בחופש שלו והמפסיד הופך להיות העבד. משחק הכוח הופך להיות המהות של המיניות.

תגים:

סרטר · גירוי מיני · גירוי · התעוררות · חשק מיני · פילוסופיה · נייגל · תשוקה · תפיסה · מין · יחסים · זוגיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פילוסופיה של המין והמיניות", סמינריון אודות "פילוסופיה של המין והמיניות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.