היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת הגורמים השונים לחיזוי רמת הכנסה שנתית

עבודה מס' 070494

מחיר: 659.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הגורמים השונים לחיזוי רמת הכנסה שנתית בשימוש במערכות לומדות במתודולוגיית CRISP-DM

5,084 מילים ,10 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

אחת הבעיות המרכזיות המטרידות את חוקרי החברות השונות ברחבי העולם היא פערי השכר בין הקבוצות השונות. בעיה זו היא אחת הסיבות השורשיות לאי שוויון והבדלי מעמדות בין האוכלוסיות ואף לצמיחת פשע ואלימות. מחקרים רבים נעשו בנושא על מנת למצוא את הגורמים והמשפיעים השונים מתוך מטרה לצמצם פערים אלה ולגרום לשגשוג החברה בכלל ולאינדיבידואל בפרט.
עבודה זו בוחנת את הגורמים העיקריים המשפיעים על רמת השכר ע"פ נתוני מפקד אוכלוסין שנערך בשנת 1994 בארה"ב. דו"ח זה בנוי באופן הבא: תחילה יינתן מבוא בנושא ולאחר מכן יתואר בסיס הנתונים והמשתנים אשר יבחנו במסגרת המחקר. לאחר מכן יוצג אופן ניתוח הנתונים והמודלים הנחקרים - עצי החלטה ורשתות נוירונליות; ולבסוף יפרסו מסקנות המחקר אשר עיקרן: (1) ישנה השפעה רבה להשכלה על רמת ההשתכרות השנתית. (2) רווח/הפסד מהשקעות, אף הוא משפיע רבות על רמת השכר (3) מאחר ולא כל אדם הוא בר הכי להשקיע כספו בהשקעות אם מפאת שאין לו הון התחלתי/ירושה וכו', יש לעודד ההשכלה בין האוכלוסיות השונות ללא אפליה מגדרית, גזעית, אתנית וכדו' ע"מ לצמצם את פערי השכר.

תוכן עניינים:
1. תיאור שלבי העבודה CRISP-DM
2. מבוא והבנת הבעיה Business Understanding
3. הבנת הנתונים Data Understanding
3.1 תיאור המאפיינים
3.2 איכות הנתונים.
3.3 התפלגות המאפיינים
3.4 בחינת הקשרים בין המאפיינים לבין משתנה המוסבר
3.5 בחינת קשרים בין מאפיינים והשפעתם על המשתנה המוסבר
4. הכנת הנתונים Data Preparation
4.1 חלוקת המאפיינים לBINS
4.2 חלוקת הנתונים לסט אימון/בחינה ובחירת המאפיינים
5. מידול והערכה Modeling & Evaluation
5.1 עצי החלטה Decision Trees
5.2 רשתות נוירונליות Networks Neural
5.3 K-MEANS
6. יישום Deployment
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בסיס הנתונים אשר נבחר לעבודה נקרא "Adult Data". בסיס נתונים זה מתאר נתוני לשכת מפקד האוכלוסין אשר נאספו בארה"ב בשנת 1994. בסיס הנתונים נתרם ע"י רוני כוכבי וברי בקר לאתר ה UCI- ( http://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Adult ) ולפיו בוצעה הבחינה. על בסיס הנתונים המקורי, אשר כלל אוכלוסיה שלמה, התבצעו סינונים בכדי להתאימו לשאלת המחקר הספציפית והיא היכולת להרוויח מעל 50,000$ בשנה. למשל, בסיס הנתונים מכיל נתונים על אוכלוסייה מעל הגיל 17.
בסיס הנתונים מכיל כ 32,000 רשומות .
בסיס הנתונים כולל 14 משתנים אשר נפרטם להלן.

תגים:

מערכות לומדות · כריית נתונים · שכר · Data mining

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת הגורמים השונים לחיזוי רמת הכנסה שנתית", סמינריון אודות "בחינת הגורמים השונים לחיזוי רמת הכנסה שנתית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.