היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - השוואה בין איראן לצרפת

עבודה מס' 067721

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר התרבותי והעסקי בין איראן וצרפת, תוך בחינה של הדמיון והשוני שביניהן לצורך חיזוי של התנאים בהם יוכל להתקיים שיתוף פעולה ביניהם.

9,910 מילים ,32 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מנהלים הפועלים בחברות בין לאומיות נדרשים להכיר ולהבין תרבויות בין לאומיות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהתרבות הלאומית בעלת השפעה גדולה על תפקודם של מנהלים ועובדים על דרך קבלת ההחלטות שלהם, ודרך תרגום תפקידים לאופן ביצוע התפקיד בשטח. עובדים המשתייכים לתרבויות שונות מגלים הבדלים שונים בתפקודם הארגוני כאשר הבסיס להבדלים הינו השוני התרבותי. הבדלים בין תרבויות לאומיות עשויות להוביל וליצור הזדמנויות לגדילה והתפתחות, אך גם עלולים לגרום לקשיים משמעותיים באם הם לא מובנים ולכן, חשוב לחקור את ההבדלים התרבותיים במסגרת עסקים בינלאומיים על מנת להגיע לידי ניהול בינלאומי מצליח. מטרת עבודה זו הינה לבחון את ההבדלים בין איראן לצרפת ע"י ניתוח PESTEL , תרבות, סגנונות ניהול, ניהול משא ומתן, אתיקה ואסטרטגיות שיתוף פעולה.
צרפת שנבחרה לעבודה זו, הינה אחת המדינות החזקות באיחוד האירופי בעלת כלכלה יציבה עם תרבות עשירה אשר מובילה מהלכים רבים בעולם. ולצידה נבחרה איראן כאשר היא מדינה מוסלמית שאינה מיודדת עם ישראל אך ולמרות סנקציות רבות שהוטלו עליה בעקבות פעולותיה בתחום הגרעין יהיה מעניין לבדוק באם עדיין קיימות חברות המצליחות לפעול באופן גלובלי. והמידה וכן כיצד הן עושות זאת, ולעמוד על נקודות הדמיון והשוני והקשרים שביניהן.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 רקע
1.1 נתונים דמוגרפים על כל אחת מהמדינות
1.2- מסקנות לגבי ההבדלים בין המדינות על פי ניתוח P.E.S.T.E.L
1.3 מקורות מידע
פרק 2 השוואה בין המדינות בנושאים שונים
2.1 מאפייני תרבות
2.1.1 להלן מסקנות מהשוואת מאפייני התרבות
2.1.2 המלצות בהקשר למאפייני התרבות
2.1.3 מקורות מידע
2.2 סגנון ניהול
2.2.1 מסקנות מהשוואת מאפייני סגנון הניהול
2.2.2 המלצות בהקשר למאפייני סגנון הניהול
2.2.3 מקורות מידע
2.4 ניהול משא ומתן
2.3.1 מסקנות מהשוואת מאפייני משא ומתן
2.3.2 המלצות לניהול משא ומתן בינלאומי מוצלח
2.3.3 מקורות מידע
2.4 היבטי אתיקה
2.4.1 מסקנות מהשוואת היבטי אתיקה
2.4.2 המלצות מהשוואת היבטי אתיקה
2.4.3 מקורות מידע
פרק 3 אסטרטגיה
3.1 אסטרטגיות שיתוף פעולה בין-לאומיות
3.1.1 יתרונות לאסטרטגיות שיתוף פעולה בין-לאומיות
3.1.2 חסרונות לאסטרטגיות שיתוף פעולה בין-לאומיות
3.2 אסטרטגיית שיתוף פעולה בין חברת IKCO לבין חברת Peugeot
3.3 מקורות מידע
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: רוב מקורות המידע הם אתרי אינטרנט.

קטע מהעבודה:

מודל Hofstede נוצר ממחקר חוצה עולם בקרב עשרות עובדי IBM. מטרת המודל הייתה לבחון את ההבדלים הבין-תרבותיים בין מדינות נעשתה השוואה בין מאפייני תרבות שונים בין איראן לצרפת. על פי ההשוואה ניתן לראות כי גם באיראן וגם בצרפת ישנם רמות גבוהות של חוסר שוויון בין המנהלים לעובדים, בין האנשים בעמדות הכוח לבין החלשים בעמדות הנחותות. למרות זאת, צרפת קיבלה ציון קצת יותר גבוה מאיראן וניתן להסיק כי בצרפת יש יותר מצבים של היררכיה( מרחק מסמכות/עוצמה - אירן 58 צרפת 68). בצרפת, לרוב מקבלי הסמכויות צומחים מתוך הארגון ולא עוברים מארגון לארגון על מנת לקבל תפקידים בחירים יותר. בנוסף, הצרפתים מיחסים המון חשיבות למוסד הלימודים שבו רכשו השכלה וזהו פרמטר נוסף לקידום למעמד ויוקרה.

תגים:

השוואה · תרבות · עסקים · אירגון · שוני · תרבותי · לאומי · הבדל · ניהול · משא · ומתן · אסטרטגיות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - השוואה בין איראן לצרפת", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - השוואה בין איראן לצרפת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.