היישום אינו מחובר לאינטרנט

תרומת סביבות למידה מתוקשבות להתקדמות התלמידים

עבודה מס' 070403

מחיר: 329.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: באיזה אופן הכלים בסביבות הלמידה המתוקשבות, תורמים להתקדמות התלמידים מנקודת מבט התלמיד?

11,291 מילים ,15 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות עוסקים רבות בנושא התקשוב בחינוך ובבנייה של סביבות למידה מתוקשבות. מערכת החינוך מנסה להדביק את פערי הטכנולוגיה כך שיתאימו למערך הפדגוגי. מטרת המחקר היא לבדוק באיזה אופן הכלים בסביבות הלמידה המתוקשבות משפיעים על התקדמות וההישגים של התלמיד מנקודת המבט שלו. המחקר בדק האם הכלים משפיעים על המוטיבציה, על שביעות הרצון, באיזה אופן זה תורם להתקדמות ולהישגים והאם קיים קשר בין שביעות רצון למוטיבציה ובין שביעות רצון לגיל. לשם ביצוע המחקר נבנה שאלון אשר נענה על ידי 190 תלמידים ובוצעו ראיונות אישיים עם 2 מורים (שפה וחשבון), ועם 2 תלמידים (כיתות ד' ו-ו'). נמצא כי קיים קשר מובהק בין שביעות רצון ומוטיבציה וכי לא קיים קשר מובהק בין שביעות רצון לגיל. בנוסף נמצא כי, סביבות הלמידה המתוקשבות תורמות להתקדמות, להישגים, למוטיבציה וכי התלמידים שבעי רצון ממנה.

תוכן העניינים:
תמצית
רקע
* סקירת ספרות
התפתחות הטכנולוגיה
עידן סביבות הלמידה המתוקשבות ושילובן במערכת החינוך
השפעת סביבות הלמידה על המוטיבציה של התלמיד
סביבות למידה מתוקשבות והשימושים שלהם עבור התלמיד
סביבת למידה מבוססת משחק
סביבת למידה מבוססת סיפור דיגיטלי
סביבת למידה מבוססת סרטונים
שביעות רצון התלמיד מלמידה באמצעות כלים בסביבות למידה מתוקשבות
* מטרת המחקר ותרומתו
שאלת המחקר
השערות המחקר
שיטת המחקר
אוכלוסיית המחקר ומקום המחקר
כלי המחקר
אופן ביצוע המחקר
* תוצאות
* דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

במערכת החינוך זה נשמע כמובן מאליו כי טכנולוגיות משפרות את הלמידה. כיום לימוד באמצעות יישום אינפורמציה ותקשורת באמצעים טכנולוגיים מחליף את ההגדרות הישנות של המושג למידה. מאז 1990 חל גידול ניכר באימוץ הטכנולוגיה בבתי הספר. (Kirkwood & Price, 2014) ניתן לראות כי השינויים בטכנולוגיות מבוססות מחשב בעשר השנים האחרונות היו מדהימים וקשה לבתי ספר ואוניברסיטאות לעקוב אחר נורמות התעשייה הנוכחיות. עדכון משאבי מחשב הוא יקר מאוד, דבר הגורם לאילוצי תקציב שבתי הספר והאוניברסיטאות עומדים בפניהם ( Gilakjani ,Leong & Ismail,2013).

תגים:

לימודים · כלים דיגטליים · מיחשוב · מתוקשב · תיקשוב · מחקר · ראיונות · שאלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרומת סביבות למידה מתוקשבות להתקדמות התלמידים", סמינריון אודות "תרומת סביבות למידה מתוקשבות להתקדמות התלמידים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.