היישום אינו מחובר לאינטרנט

טורקיה תחת שלטונו של ארדואן

עבודה מס' 070395

מחיר: 659.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת יחסי ישראל-טורקיה ושאלת הצטרפותה של טורקיה לאיחוד האירופי.

11,633 מילים ,42 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה הנוכחית, אבקש לעסוק בנושא: "טורקיה תחת משטרו של ארדואן", תוך התמקדות: ביחסי ישראל-טורקיה מחד; ושאלת הצטרפותה של טורקיה לאיחוד האירופי - מאידך. במרכז העבודה, עומדות שתי שאלות מחקר עיקריות: האחת, "מהם האירועים המרכזיים שעיצבו את מערכת היחסים הסבוכה בין ישראל לטורקיה?"; והשנייה, "כיצד משבר הפליטים באירופה מהווה קטליזטור בידי טורקיה בשאיפתה להצטרף אל האיחוד האירופי?".
העבודה הנוכחית הינה עבודה עיונית, והיא משלבת מקורות ספרותיים ומקורות מקוונים (בדגש על כתבות ומאמרים מקוונים העוסקים במשבר הפליטים על שלל היבטיו).
לעבודה שני חלקים מרכזיים: חלק אחד, שיתמקד ביחסי טורקיה-ישראל; וחלק שני, שיתמקד במשבר הפליטים ובשאלת הצטרפותה של טורקיה לאיחוד האירופי.
הסיבה העיקרית לבחירה שלי את הנושא, קשורה לכך שמאז ומעולם טורקיה סימלה עבורי דוגמה למדינה מוסלמית "נורמלית", ששמה את הסכסוך הישראלי-פלסטיני על שלל מורכבותו הרבה בצד, כמו גם את הבדלי הדת בין העמים, וששאפה לקיים יחסי חוץ תקינים עם ישראל.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תחילת ההדרדרות ביחסי שתי המדינות
3. אירוע "המרמרה"
4. אירועים נוספים המעיבים על מערכת היחסים בין המדינות
5. שחר של יום חדש?
6. משבר הפליטים באירופה
7. ההסכם בין טורקיה לאיחוד האירופי
8. סיכום
9. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

החל משנות התשעים המוקדמות, עם סיומה של המלחמה הקרה, כאשר תהליך השלום בין ישראל לבין הערבים צבר תאוצה, נכנסו גם יחסי ישראל-טורקיה להילוך גבוה. נדמה היה שיחסי ישראל טורקיה אינם נופלים בהרכבם ובחיוניותם ממערכת היחסים ששררה בין ישראל למצרים אחרי הסכם השלום; כמו גם, בין ישראל לירדן אחרי הסכם אוסלו.
כשבשנת 1992, הקשרים הדיפלומטיים שודרגו לרמה של שגרירים(8); בשנת 1996, בעקבות מאמצים דיפלומטיים ממושכים, חתמו ישראל וטורקיה על הסכם אזור סחר חופשי - FTA , שהיה התשתית החוקתית לסחר בין המדינות.

תגים:

ארדואן · טורקיה · מרמרה · איחוד אירופי · פליטים · סכסוך · טורקיה · תורכיה · ישראל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טורקיה תחת שלטונו של ארדואן", סמינריון אודות "טורקיה תחת שלטונו של ארדואן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.