היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח המערכון "אופסייד סטורי" של הגשש החיוור

עבודה מס' 070222

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פוליטי-חברתי של מערכון זה של הגששים.

1,123 מילים ,2015

תקציר העבודה:

במטלה זו אנתח ניתוח פוליטי את המערכון "אופסייד סטורי" שכתב הסאטיריקן אפרים קישון, ועובד על ידי יוסי בנאי עבור שלישיית "הגשש החיוור". תחילה אסביר על המערכון בכלליותו. אציג אותו, את ההתנהלות והלך הרוח המתרחש בו. בהמשך, אבחר מספר משפטי מפתח, ואנסה להציג את הפוליטיקה העומדת מאחריהם. בסיום המטלה, אנסה לבחון האם הסטריאוטיפים המוצגים במערכון עדיין מתקיימים ורלוונטיים לפוליטיקה ולתרבות הישראלית גם בימינו, ארבעים שנים מאז שעלה לראשונה על בימות התיאטרון.

קטע מהעבודה:

הנושא הראשון אותו אבחן הוא הכינויים בהם מכנה פנדלוביץ' את כסאח. "פושטק", כינוי אשר היה שגור במדינת ישראל באותה העת, פירושו הוא "אדם צעיר אלים ואגרסיבי". המילה פושטק היא מילה בעלת ניחוח אשכנזי, שבה עולי המדינות הללו היו משתמשים כגנאי כלפי יוצאי עדות המזרח.

תגים:

הגשש החיוור · הגששים · מערכון · פוליטי · סטנדאפ · הומור · עדתיות · שסעים · החברה הישראלית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח המערכון "אופסייד סטורי" של הגשש החיוור", סמינריון אודות "ניתוח המערכון "אופסייד סטורי" של הגשש החיוור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.