היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת האינטרנט על תרבות הצריכה בישראל בעידן המסחר האלקטרוני

עבודה מס' 070209

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הנושא וסקר קצר.

1,698 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מטרת המחקר הינה לבדוק את השפעת האינטרנט על תרבות הצריכה בישראל ועל הרגלי הצרכן הישראלי בעידן המסחר האלקטרוני. בעבודה זו יוצגו היבטים שונים של הרגלי צריכה והשינויים שחלו בהם עקב שימוש ברשתות חברתיות בפרט ובאינטרנט בכלל כזירה חברתית.
רשת האינטרנט, לדעת רבים, מהווה את המהפכה הטכנולוגית של 20 השנים האחרונות. בהיותה מדיום תקשורתי אינטראקטיבית ומבוזרת, היא מספקת אפשרויות בלתי מוגבלות לתקשורת רחבת היקף: קבוצות דיון רבות משתתפים, תוכנות דו-שיח אינטראקטיבי, התחברות מרוחקת למחשבים וגישה בלתי מוגבלת למידע, ואלו הם רק חלק משימושיה הרבים.
בעבודה זו יובאו דוגמאות לשימוש ברשתות חברתיות כמקום לייעוץ ותמיכה בסביבה צרכנית.
כמו כן, יוצגו ממצאים של סקר הבודק את הקשר שבין הידע באינטרנט לבין כמות הרכישות המקוונות. ע"י ניתוחם של הממצאים יועלו השערות המסבירות את השינוי בתרבות הצריכה וכן יוצגו הגורמים המשפיעים על בחירת הצרכן.
הסקר הועבר כשאלון מקוון דרך אחת הרשתות החברתיות הגדולות הקיימות כיום בעולם. הבחירה בצורה זו של שיטת מחקר נבחרה עקב הרלוונטיות לעבודה, כלומר-הדרך של העברת שאלון מקוון זו עוד דוגמא לשימושיה הרבים של הרשת האינטרנטית. בנוסף, לשאלון מקוון מספר יתרונות בולטים, המבדילים אותו מן השאלון המסורתי (דף ועיפרון). יתרונות אלה יוצגו בהמשך - בפרק המיועד לכך.
בעבודה זו ייעשה שימוש בהצגת שמם של אתרי רשתות חברתיות וכן באתרי מכירה מקוונים לשם הסבר והשוואה.
לסיכום העבודה, אציג את המסקנות הנובעות ממנה על ההשפעה של האינטרנט בעידן המסחר האלקטרוני, ואסכם בניסיון לנבא את התמורות העתידות בתרבות הצריכה בישראל.

קטע מהעבודה:

מסחר אלקטרוני (E-commerce) הוא מסחר וביצוע עסקאות (טרנסקציות) מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשבים. מסחר אלקטרוני מתאר קשת רחבה של פעילויות ברשת האינטרנט או ברשתות פרטיות בין ארגונים (Virtual Private Network, בקיצור VPN). פעילויות אלו כוללות הפצת מידע על ידי ספקים, פעילויות קנייה ומכירה של מוצרים בני קיימא ושירותים, תמיכה בלקוח/במוצר לאחר המכירה וכו'. עם התפתחות האינטרנט ניתנה דחיפה רבה לניצול מודל זה. בעזרת תוכנות מחשב, המותאמות במיוחד לצורך זה, ואתרי אינטרנט ייעודיים ניתן לבצע רכישות של מוצרים ושירותים, באופן אוטומטי, באמצעות האינטרנט, ללא הצורך להפגיש את המוכר עם הקונה . (In Wikipedia, retrieved 20/3/13)

תגים:

צרכנות · מסחר · מסחר אלקטרוני · צרכנות אונליין · תרבות הצריכה · אינטרנט · רכישות מקוונות · ebay · מסחר מקוון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת האינטרנט על תרבות הצריכה בישראל בעידן המסחר האלקטרוני", סמינריון אודות "השפעת האינטרנט על תרבות הצריכה בישראל בעידן המסחר האלקטרוני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.