היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות תרבות בישראל - סבסוד מוצרי תרבות מכספי ציבור

עבודה מס' 061872

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התייחסות אישית לנושא.

2,148 מילים ,4 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
חלק א' - האם מוצדק לסבסד תרבות מכספי הציבור בישראל?

חלק ב' - הקמת מחלקת תרבות ואומנויות מיוחדת לציבור הבוחרים של ש"ס. מה משתמע מבקשה
זו ובאיזה סוג של מדיניות תרבות יש להשתמש כדי לבחון את הבקשה של ציבור ש"ס.

הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו מראי מקום.


חלק א'
האם מוצדק לסבסד תרבות מכספי הציבור בישראל? כדי לבחון סוגייה תיאורטית זו אבקש
לבחון כאן את הקשר בין התרבות והקופה הציבורית ובמיוחד ההיבט הכלכלי-חברתי, ומהו המודל
הישראלי לסבסוד מוצרי תרבות ומקומו מבחינה רעיונית ליד מודלים בעולם.

חלק ב'

הבקשה היא בעצם בקשה לתקציב. הבקשה לפתוח מחלקה זו בוודאי נעוצה ברצון לקבל נתח
מהתקציב ולחלק אותו בין תכנים שהם מוצרי תרבות ואשר מייצגים את ערכיו של ציבור זה. בין
הסיבות של מתווי המדיניות לתמיכה במוצרי תרבות הם סיבות כלכליות וחברתיות: שיווק של
מוצרי תרבות הוא הכלי היעיל ביותר להשגת מטרות תרבותיות בציבור: השפעה על בחירת מקום
מגורים והשפעה על לכידות חברתית, גאווה לאומית.

מקורות:

משה צוקרמן, "מסחור האמנות בעולם המודרני" בספרו "חרושת הישראליות - מיתוסים ואידיאולוגיה בחברה מסוכסכת", הוצאת רסלינג 2001, עמ' 50-53.
משה צוקרמן, 2001, "סוגיית אוטונומיית האמנות", עמ' 48-49.
"תרבות המערב תנצח", מאת: רמי טל, פורסם ב "ידיעות אחרונות" 4 באוקטובר ‏ 2001

תגים:

מדיניות · ציבורית · סיבסוד · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות תרבות בישראל - סבסוד מוצרי תרבות מכספי ציבור", סמינריון אודות "מדיניות תרבות בישראל - סבסוד מוצרי תרבות מכספי ציבור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.