היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעתם של גורמי תרבות ומדיניות ממשלתית על הפיקוח

עבודה מס' 067590

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעתם של גורמי תרבות ומדיניות ממשלתית על הפיקוח והשליטה של חברות רב-לאומיות בסין: הקמת מיזם משותף או שלוחה בבעלות מלאה.

8,067 מילים ,22 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות הפכה סין ליעד אטרקטיבי עבור פירמות זרות רבות, בעיקר מערביות. חל בסין שינוי מהותי שהפך אותה למוקד משיכה של משקיעים זרים. הסיבה לכך היא שסין עברה שינוים רבים וביניהם: שינוים במערכת המשפטית, הכלכלית והפוליטית. ובעיקר, בסין החלה צמיחה כלכלית, תרבות של יזמות שהתפתחה וכן צמיחה של תעשיית הון סיכון. (Agarwal, Wu, 2004).
עם הצטרפות סין כחברה ב- WTO, ארגון הסחר העולמי, נפתחו בפניה הזדמנויות רבות לשיתופי פעולה כלכלים עם חברות ממדינות המערב. הממשלה התמקדה בסחר החוץ כמנוע הצמיחה הראשי של המשק הסיני. בכך צמצמה הממשלה הגבלות כלכליות והביאה לגידול של התמ"ג פי 4 מאשר בשנת 1978 וכן להתרחבות ההשקעות הזרות בסין יותר מאי פעם. כיום הכלכלה הסינית היא השלישית בגודלה אחרי כלכלת ארה"ב ויפן. (Ahlstrom, Young, Nair, Law, 2003)

בעבודה זו נסקור ספרות מחקרית בנושא התרבות הסינית בהשוואה לתרבויות אחרות, בעיקר תרבויות מערביות. נראה ששינויים במדיניות הממשלתית וחוקיה אפשרו לגידול בהשקעות הזרות בסין.
בדיקת ההשערות באמצעות המשתנים הבאים:
משתנים תלויים: הפיקוח על שלוחות ומיזמים משותפים.
משתנים בלתי- תלויים: הסביבה התרבותית המקומית, המדיניות הממשלתית והחוקים בארץ המארחת.
העבודה היא סקירה ספרותית ואינה מחקר אמפירי.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תרשים זרימה
3. סקירה ספרותית
3.1 דפוסי פעילות ושיטות פיקוח של חברות בינלאומיות
3.2 סוגי שותפויות
3.3 משתנים בלתי תלויים:
3.3.1 מאפייני התרבות הסינית
3.3.2 מדיניות ממשלתית וחוקים
4. טבלת סיכום מחקרים
5. דיון ומסקנות
6. השלכות המחקר
7. מגבלות המחקר
8. מחקרים עתידיים
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מגמת הגלובליזציה היא אחד הגורמים העיקריים המשפיעים על הפעילות העסקית של חברות. בעקבות מגמה זו נפתחת בפני החברות אפשרות להרחיב את פעילותן מעבר לשוק המקומי ולהגיע לשווקים חדשים ובכך להקטין את תלותה בשוק המקומי. בעשורים האחרונים מגמת הגלובליזציה גרמה לחברות רבות לפתח אסטרטגיות חדירה והרחבת עיסוקן מעבר לשווקים המקומיים ובכך להפוך לחברות בינלאומיות. חברות המחליטות לפנות לשווקים מחוץ לארץ האם, חייבות לקבל החלטות אסטרטגיות רבות הנוגעות לפעילותן בארץ זרה.(Osland, Taylor, Zou, 2001). מחקרים רבים מצביעים על גורמים שונים המשפיעים על פעילות חברה רב לאומית המבקשת לחדור לשווקים זרים במדינות מארחות. גורמים אלו הינם גורמים פנימיים הקשורים לחברה ישירות או גורמים חיצוניים לחברה. (Zhao, Decker, 2004).

תגים:

ניהול בינלאומי · תרבות · פיקוח · מיזמים משתופים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעתם של גורמי תרבות ומדיניות ממשלתית על הפיקוח ", סמינריון אודות "השפעתם של גורמי תרבות ומדיניות ממשלתית על הפיקוח " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.