היישום אינו מחובר לאינטרנט

טרור- ארגון הנתיב הזוהר

עבודה מס' 070175

מחיר: 105.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הרקע להקמת הארגון, הרכבו, מנהיגיו, האידיאולוגיה שלו, יעדיו, תגובות השלטון לפעולותיו ההרסניות ועוד.

2,039 מילים ,12 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודתי אעסוק בארגון הגרילה והטרור "הנתיב הזוהר" הפועל בפרו. תחילה, אתאר את הרקע להקמת הארגון, את הרכבו, מנהיגו העליון, וכן את מבנהו. בהמשך, אציג את יעדיו, את האידיאולוגיה שלו ואת פעולותיו הטרוריסטיות, ולבסוף אפרט על תגובות השלטון לפעולותיו, ארחיב על היעלמותו הקצרה לאחר מעצר מנהיגו ועל הופעתו המחודשת וההרסנית מפעם לפעם.

קטע מהעבודה:

הארגון צמח ופעל באופן ניכר באזור היאקוצ'ו שבו התפתחה אימפריית האינקה האינדיאנית ותרבותה. שנותיו הראשונות של הארגון התמקדו בחיזוקו החומרי, החינוכי והאידיאולוגי, ובגיבוש מיתוס מהפכני העושה שימוש בריבוד החברתי בפרו(1), וכן בערכי מסורת האינקה - שהתבססו על אלמנטים מיסטיים, מנהגים ופולחנים עתיקים - כדי לזכות בתמיכת האיכרים העניים היושבים במקום אשר שימרו מסורת זו. תמיכת האיכרים היוותה קרקע פורייה לצמיחתו של הארגון ולהצלחתו בהמשך(2).

תגים:

גרילה · טרור · אתני · אינקה · דרום אמריקה · ארגוני טרור · מחתרת · פרו

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טרור- ארגון הנתיב הזוהר", סמינריון אודות "טרור- ארגון הנתיב הזוהר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.