היישום אינו מחובר לאינטרנט

האם וכיצד נתמכים ארגוני טרור היברידיים על ידי מדינות המערב?

עבודה מס' 069659

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מעורבות ארה"ב בעקיפין ובחשאי בתמיכה בפעולות טרור המשרתות את האינטרסים שלה, בעוד המדיניות הרשמית שלה הינה ללחום בטרור. המחקר מראה כיצד ארה"ב פעלה, לפחות בשני מקרים, בדרך של טרור כנגד אויביה.

10,604 מילים ,50 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לדון בשאלה האם על פי ההגדרות המקובלות כיום, ניתן להגדיר את ארה"ב כמדינת טרור, אשר תומכת הלכה למעשה בארגוני טרור היברידיים. על מנת לנהל דיון מעמיק יש תחילה לבחון מהן הגדרות הטרור מתוך התמקדות בטרור המופעל על ידי מדינה. מטרת העבודה אינה בחינת האספקט המשפטי, למרות שגם הוא יצוין בעבודה, אלא לבחון את הגדרת הטרור על פי הכלים הנהוגים בארה"ב ובקרב הקהילייה האקדמאית. לאחר הדיון התיאורטי, יוצגו וינותחו שני אירועים מרכזיים על מנת לבחון האם יש באותם אירועים אספקטים טרוריסטיים.

תוכן עניינים:
תקציר
תוכן עניינים
1. פתיחה
1.1. שאלת מחקר ותזה
1.2. תיחום העבודה
1.3. מגבלות המחקר
2. סקירה ספרותית
2.1. טרור
2.1.1. היסטוריית הטרור
2.1.2. הגדרות טרור
2.2. מדינה כשחקן טרוריסטי
2.2.1. מדינות תומכות טרור
3. מתודולוגיה
3.1. שיטת המחקר
3.2. הכלים הניתוחיים
4. מקרי מבחן
4.1. ניקרגואה 1981-1989
4.2. אינדונזיה ומזרח טימור
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הבעייתיות למציאת הגדרה משותפת לטרור היא עובדה ידועה. על מנת להפוך את האמירה הזו למציאות ניתן לראות את ריבוי ההגדרות למושג טרור כפי שהובאו במחקרים הבאים : ד"ר בועז גנור מביא במאמרו את מחקרם של החוקרים שמידט ויונגמן (Schimdt &Youngman) אשר הציגו 109 הגדרות שונות למושג טרור (Ganor ,2002).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האם וכיצד נתמכים ארגוני טרור היברידיים על ידי מדינות המערב?", סמינריון אודות "האם וכיצד נתמכים ארגוני טרור היברידיים על ידי מדינות המערב?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.