היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע בארגונים: בנק איגוד

עבודה מס' 070152

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התמורות שחוללה מערכת ניהול לקוחות CRM במחלקת השיווק בבנק איגוד.

4,214 מילים ,11 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו נעסוק במערכת מידע ממוחשבת לניהול לקוחות שנקראת CRM בבנק איגוד. בחרנו בבנק איגוד מכמה סיבות עיקריות: היותו בנק מסחרי קטן (ביחס לשאר הבנקים במשק) ,נמצא בתחרות ובשוק חופשי-חייב להיות גמיש לשינויים והתפתחויות בשוק, לאחרונה הוכנסה לשימוש מערכת ניהול לקוחות ממוחשבת: CRM, תחילה במחלקת שיווק ולעתיד לשימוש כל מחלקות הבנק.
אנו סבורים שמאפייניו הייחודיים של הבנק יחד עם שילוב מערכות מידע חדשניות יאפשרו לבנק לנצל הזדמנויות בשוק בכדי להשיג באופן מתחדש רווחים ממערכת זו. לשם כך החלטנו לחקור את מערכת ניהול קשרי לקוחות של הבנק איגוד על ידי גישה שנקראת CRM (Customer Relationship Management ). בעבודה ננסה לחקור האם שימוש במערכת זו בבנק איגוד במחלקת שיווק וכשירות שנכנס בהמשך ליתר המחלקות אכן תואם את השיטה והתיאוריה שעומדת מאחרי הגישה של ניהול קשרי לקוחות בעזרת מערכת מידע. כמו כן ננסה לברר מהן ההשלכות וההשפעות של מערכת מידע זו על מידת התחרות ותרומתה לבנק. האם מערכת זו מצדיקה את העלויות שלה ביחס לתועלת שהיא מכניסה ומהי מידת השימוש במערכת CRM ביחס לתיאוריה ולגישה של מערכות מידע ממוחשבות לניהול לקוחות הקיימות בספרות הכתובה. למעשה, נבחן את התיאוריה למול המציאות באמצעות בחינת הטעמת מערכת כזו בבנק איגוד.
במחקר זה אנו מקווים שנוכל לתרום מבחינה מעשית ועיונית בתחום זה ולהביא מסקנות ממשיות לתועלת התחום כולו: הארגוני-בנקאי ובתחום יישום והטמעת מערכות מידע ממוחשבות של ניהול קשרי לקוחות.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע תיאורטי CRM
רקע עובדתי: בנק איגוד
דיון: מערכת ניהול לקוחות CRM (Customer relationship management) בבנק איגוד
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

בנק אגוד נוסד בשנת 1951, מעסיק כאלף עובדים, ביחידות המטה בתל אביב וב-31 סניפים מנהרייה ועד באר שבע. הסניפים הראשיים ממוקמים בתל אביב, רמת גן, ירושלים וחיפה. בנוסף לשרות המותאם לצרכי הלקוח, הבנק מציע ללקוחותיו את המגוון הרחב ביותר של כלים פיננסיים מתוחכמים כולל יעוץ פנסיוני.

תגים:

CFM · בנק · איגוד · ניהול · שיווק · ניהול לקוחות · שימור · תפעול · בנקאות · מערכות מידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע בארגונים: בנק איגוד", סמינריון אודות "מערכות מידע בארגונים: בנק איגוד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.