היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שיווקית - Nestea

עבודה מס' 070053

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המצב השיווקי, אסטרטגיה שיווקית ותכנית פעולה.

2,938 מילים ,8 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

חברת אסם נסטלה בעלת מוניטין חיובי, תדמית של חברה המייצרת מוצרים בעלי תו תקן גבוה. משנת 1942 ועד היום אסם נסטלה סיפחה לתוכה ייצור של מוצרי מזון רבים, בין אטריות לאוכל צמחי, בין עוגיות ועד למשקאות.
לאחר פירוק השותפות בין קוקה קולה לאסם נסטלה בשנת 2012, אסם נשארת עם שם המותג נסטי ונאלצת להמציא מתכון חדש. משקה בעל השם המוכר והאהוב. החברה מפתחת משקה בעל מרכיבים בריאים, המבוסס על מי מעיין טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ועל בסיס תמציות תה טבעיים. העניין באוכל בריא בקרב האוכלוסייה עולה משנה לשנה, לכן החלטנו להעמיק ולבדוק איזה רכיב במשקה ניתן לשפר ובכך להפוך את המשקה לבריא יותר. עודף משקל זהו נושא חם בעולם ובישראל בפרט, לא נייצר גרסת דיאט למשקה אלא נייעל את כלל הסדרה של נסטי בכך שנפחית כמות סוכר. באמצעות מהלך זה כלל הצרכנים הרוכשים נסטי יוכלו ליהנות ממשקה עם כמות סוכר קטנה יותר לאותו נפח בקבוק. מעבר לתדמית הבריאה יותר שנייצר למותג, נדגיש את העובדה כי יש ערך מוסף בצריכת המשקה הקל של אסם, והוא שמירה על איכות הסביבה. הבקבוק של המשקה גם הוא עבר שדרוג ומרגע יציאתו לשוק מחדש לאחר פירוק מקוקה קולה, כולל 40% פחות פלסטיק מה שמסייע למחזור. קהל היעד של החברה הוא צעירים שאפתנים בין הגילאים 14-29 העובדים קשה והישגיים, שלא שוכחים גם מהחופש הנחוץ להם להפוגה מהמרוץ היומיומי. הפרסומת פונה לצעירים אלה ומזכירה להם שגם בחופשות האותנטיות יש לשתות משקה טבעי, נסטי. בעזרת תדמית זו ומתכון משופר יותר, לפיו במתכון החדש יהיה פחות סוכר, ברצוננו להגדיל את נתח השוק ל30% לעומת כ18% נכון להיום. נרצה להביא לעלייה נוספת בנתח השוק בשנה העוקבת בגובה של 20%. פרסום הקמפיין החדש יכנס לטלוויזיה והן לרשתות החברתיות, כאשר ברשתות החברתיות תהיה אפשרות לקבל קופונים וכך להביא לטעימת המתכון החדש באוכלוסייה. מטרתנו להביא את המשקה למודעות הציבור שבעקבותיו באה ההתנהגות הרצויה שהיא הרכישה ובעקבות כך הגדלת נתח שוק.
כפי שצוין לאורך העבודה, למשקה מספר יתרונות בולטים: רכיבים טבעיים, מחזור הבקבוק קל יותר בשל כמות הפלסטיק המופחתת בו, שם מותג נסטי ידוע ואהוד בציבור לאורך שנים.
ננצל את היתרונות של טיב ואיכות המשקה נסטי והייחודיות שבהרכבו בעל המרכיבים הטבעיים למען בידולו בשוק המשקאות הקלים בישראל ומול המתחרה העיקרית פיוז טי שעדיין מסתמכת על טעם העבר.

תוכן עניינים:
סיכום מנהלים
חלק ראשון-ניתוח המצב השיווקי הנוכחי
המוצר והחברה
המותג
סביבת המאקרו
שיתופי פעולה
תחרות
לקוחות
ניתוח SWOT

חלק שני- האסטרטגיה השיווקית ותכנית פעולה
בחירת מטרות, יעדים וקהלי מטרה
מיצוב
בחירת אסטרטגיה תקשורתית/פרסומית
תקשורת שיווקית
הנעת הצרכן
לסיכום

ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

נתח שוק וגודל מכירות של מוצר לא תלויות בחברה המייצרת והמשווקת בלבד, אלא תלויים במצבים שלא בטווח השפעתה של הפירמה, סביבת המאקרו. במבט רחב ניתן לראות מה הן המגבלות ומה הן החוזקות של החברה בהינתן המצב הקיים בסביבתה.

תגים:

משקאות קלים · אוסם · פיוז טי · קוקה קולה · תכנית שיווקית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - Nestea", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - Nestea" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.