היישום אינו מחובר לאינטרנט

מנגנוני בקרה ופיקוח בחברה ציבורית

עבודה מס' 070043

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שאלת הצורך במנגנוני בקרה ופיקוח בחברות השונות והאפקטיביות של מנגנונים אלה כמענה לפתרון בעיית הנציג.

6,149 מילים ,13 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת במנגנוני בקרה ופיקוח בחברות ציבוריות. העבודה מתמקדת בשאלת הצורך במנגנוני בקרה ופיקוח בחברות השונות והאפקטיביות של מנגנונים אלה. בין היתר עבודה זו תסקור את המנגנונים הקיימים, את מהותם, התפתחותם ותרומתם של כל אחד מהם לבקרה ולפיקוח על חברה ציבורית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק ראשון: הצורך במנגנוני בקרה ופיקוח בחברה ציבורית
פרק שני: דירקטוריון חיצוני וועדת הביקורת כאורגני פיקוח בחברה
פרק שלישי: המבקר הפנימי כאורגן מפקח בחברה
פרק רביעי: רואה החשבון המבקר כאורגן חיצוני המשמש כמנגנון בקרה ופיקוח בחברה
פרק חמישי: סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

תאגיד הינו אוסף של פריטים בעלי אינטרס משותף, המעוניינים לרכז את מאמציהם לשם קידום מטרה משותפת(1). ניתן למנות מספר יתרונות עיקריים המאפיינים פעילות באמצעות תאגיד, בניגוד לפעילות אינדיבידואלית: ראשית, עלויות עסקה הנוגעות להקמת העסק, נמוכות בהרבה מאלו המוטלות על יחיד שנאלץ לבצע את כל פעילות הקמת העסק בעצמו. שנית, באמצעות פעילות זו ניתן להשיג תשומות גבוהות יותר מאשר אינדיבידואל היה יכול להשיג (בתאגיד לדוגמא קיימת תקשורת מסודרת עם ספקים ועובדים ולכן אין צורך לנהל משא ומתן איתם, כל פעם שיש צורך בביצוע עבודה). שלישית, יש הממקדים את יתרונה של החברה בהיבט הפיסקלי ורואים בה אמצעי לחסוך בחיוב מס(2).

תגים:

דיני תאגידים · ביקורת פנימית · ביקורת פנים · מבקר פנים · תאגידים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מנגנוני בקרה ופיקוח בחברה ציבורית", סמינריון אודות "מנגנוני בקרה ופיקוח בחברה ציבורית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.