היישום אינו מחובר לאינטרנט

כניסת "שופרסל" לתחום ביטוחי רכב

עבודה מס' 070027

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה וניתוח של היוזמה.

8,735 מילים ,14 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

על מנת להרחיב את רווחיות החברה ולהמשיך להיות חברה מובילה, חדשנית ותחרותית, עלה הצורך להיכנס לתחום חדש, בעל פוטנציאל לרווחים ואינו מרוכז בידי מספר מועט של חברות שולטות, מה שיקל על הכניסה לשוק זה. התחום המדובר הוא תחום הביטוח, כאשר "שופרסל" תתמקד במכירת פוליסות ביטוח לרכב. שוק ביטוחי הרכב מוערך בהכנסות של כ- 800 מיליון ש"ח בשנה עם מאגר לקוחות פוטנציאליים של 3.5 מיליון נהגים בעלי רישיון, משמעות הדבר היא כי נתח שוק של 10% יניב לשופרסל הכנסות בשווי של כ- 80 מיליון ש"ח בשנה. מעבר לרווחים והתקבולים אשר עתידים להיכנס לתזרים המזומנים של החברה, תעלה כניסת החברה לענף זה את פעילות המנייה במסחר בשוק ההון, מה שיגדיל בתורו את ההכנסות העקיפות של החברה ויינתן ערך מוסף לבעלי העניין בחברה.
האסטרטגיה בה תנקוט החברה הינה אסטרטגיה של גיוון, היות והחברה נכנסת לתחום חדש עם מוצר חדש אותו היא משווקת. למעשה ה"מוצר" החדש אותו תמכור/ תשווק "שופרסל" הינו פוליסות ביטוח לרכב, כאשר יתבצע ניסיון להיכנס לתחום זה ולמשוך לקוחות חדשים מחברות הביטוחים הקיימות. החברה תיכנס לשוק חדש, היות ובעבר חברות הקמעונאות נמנעו מכניסה לענף הביטוח.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. תיאור החברה
3. ניתוח המצב הפיננסי
4. ניתוח ענף הקמעונאות מזון
5. ניתוח שוק ביטוחי הרכב
6. ניתוח SWOT של "שופרסל"
7. אסטרטגיה עסקית ושיווקית
8. תכנית התפעול וכוח האדם
9. סיכונים עיקריים ואלטרנטיבות
10. מקורות מידע
11. נספחים

קטע מהעבודה:

המסקנה המרכזית אותה ניתן להסיק כתוצאה מניתוח תוצאות ההכנסות והרווחים בענף קמעונאות המזון היא כי רשתות המזון המקומיות מתמודדות בשנתיים האחרונות עם תקופה מאתגרת במיוחד. המחאה החברתית שהתעוררה בקיץ 2011, לצד עלייה במחירי התשומות והאטה בפעילות המשק המקומי, חברו לתחרות המחריפה בענף ומשכו את התוצאות הכספיות של השחקנים בו כלפי מטה.

תגים:

אסטרטגיה · ביטוח · גיוון · רשתות שיווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כניסת "שופרסל" לתחום ביטוחי רכב", סמינריון אודות "כניסת "שופרסל" לתחום ביטוחי רכב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.