היישום אינו מחובר לאינטרנט

בניית קשרים אפקטיביים בסין (סקירת מאמר)

עבודה מס' 070009

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האופן בו ניתן ליצור קשרים שיווקיים בין מדינות המערב לבין סין, למרות חוסר האמון שמפגינים הסינים כלפי אנשי המערב. (עפ"י המאמר: Building effective relationships in China).

1,096 מילים ,1 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

האופי העסקי בסין הופך מערבי יותר ויותר. אנשי עסקים שאינם סיניים, העושים עסקים עם מקביל סיני, צריכים לעמול קשה יותר על מנת לבנות מערכת אמון לפני ביצוע עסקאות.

בעבודה נותחה הדרך, איך ניתן ליצור קשרים בין אישיים שיווקיים בין אנשי המערב לסינים תוך שימוש נכון ביסוד ה-guanxi, ביצירת אמון מהלב וכן בהסרת הדעות הקדומות.

קטע מהעבודה:

תמיד היה נהוג בסין לתת מתנות בביצוע עסקאות, אך היה זה ענין פעוט ערך. כמות גדלה והולכת של חברות סיניות מסתכלות על עניין זה בזלזול, ומעדיפות להתמקד בפוטנציאל העסקי של הלקוח, מה הלקוח "מביא איתו" ומה נרוויח ממנו, במקום להתמקד ב"מי הוא מכיר" באזור המגורים שלו.
הרבה אנשים (בסין) מנסים להשתמש ביסוד ה-guanxi (גנקסי) [שפירושו- קשר עסקי בין-אישי] אך לא בצורה הנכונה. הדבר נובע משתי טעויות עיקריות:

תגים:

סין · סינים · מערב · אמריקה · אמון · guanxi · מתנה · קשרים · אפקטיביים · עסק · עסקים · חוסר · דעות · קדומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בניית קשרים אפקטיביים בסין (סקירת מאמר)", סמינריון אודות "בניית קשרים אפקטיביים בסין (סקירת מאמר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.