היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברות בינלאומיות בסין

עבודה מס' 068447

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השפעת סגנון ניהול המו"מ הסיני על תהליכי מו"מ של חברות בינלאומיות בסין.

3,161 מילים ,4 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

סין נחשבת כיום לאחד השווקים הפעילים בעולם, ולפוטנציאל הגלום בו כוח משיכה רב. התפתחותה המהירה של הכלכלה המקומית בעקבות הצטרפות סין לארגון הסחר העולמי, וכן עלויות העבודה הנמוכות שהיא מציעה מהוות פיתוי חזק להגברת מעורבות של חברות בינלאומיות במדינה. מדינות מערביות רבות נכנסות לשוק הסיני בהשקעה ישירה בגלל נתוני הצמיחה שלו. אוכלוסיית סין מונה
1.3 מיליארד ולכן היא מהווה שוק ענק, אשר מושך משקיעים ויזמים, המניעים את גלגלי הצמיחה של המדינה. הוכחה לכך הינה שיעור צמיחה שנתי של למעלה מ 7% בתל"ג, במהלך השנים האחרונות.
על אף מגמות צמיחה והתפתחות הולכות וגוברות, השוק הסיני מהווה לא פעם חידה עבור משקיעים זרים. סקטור השירותים המגוון, קשיי השפה ופערי התרבות, עלולים להוות מכשול בפני מעורבות זרה בכלכלה המקומית.
לאור נתונים אלו, ניהול משא ומתן עם סין הפך בשנים האחרונות לנושא חשוב בתחום של עסקים בינלאומים ומחקרים רבים בוצעו בתחום זה, בייחוד לאור העובדה שלתהליך ניהול המשא ומתן הסיני יש סגנון ייחודי המושפע מהתרבות והמסורת הסינית.
בעבודה זו בחרתי להתמקד בהשפעת סגנון ניהול המו"מ הסיני על תהליכי ניהול משא ומתן של חברות בינלאומיות זרות בסין.
שאלת המחקר: השפעת סגנון ניהול המו"מ הסיני על תהליכי ניהול משא ומתן של חברות בינלאומיות בסין.
משתנה תלוי: תהליכי ניהול משא ומתן של חברות בינלאומיות זרות בסין.
משתנה בלתי תלוי: סגנון ניהול המו"מ הסיני.
בעבודה זו אנסה לבחון את ההשפעה של סגנון ניהול המשא ומתן הסיני על הדרך שבה מנהלות חברות בינלאומיות זרות משא ומתן עם גורמים סיניים. אנסה להבין את סגנון תהליך ניהול המשא ומתן הייחודי לסינים ומהם ההשלכות של סגנון זה על הדרך שבה חברות זרות ניגשות לשולחן הדיונים עם גורמים סיניים.
את העבודה אתחיל ברקע תיאורטי על המרכיבים ומונחי היסוד במסורת העסקית הסינית העתיקה כפי שהם מובאים בספרות ואציג את שלבי תהליך המשא ומתן כפי שמופיעים במודלים תיאורטיים שונים. לאחר מכן ארחיב את הדיון על סגנון ניהול המשא ומתן הייחודי לסינים באמצעות שימוש במחקרים שבוצעו בנושא ואציג את ההשלכות כפי שהם נלמדות מהמחקרים על אנשי עסקים מחברות גלובליות בבואם לנהל משא ומתן עם גורמים סיניים.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
השלבים בתהליך ניהול המשא ומתן העסקי
סגנון ניהול המשא ומתן הסיני
השלכות של סגנון ניהול המו"מ הסיני על חברות זרות
סיכום דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המצב הלאומי מתייחס לאופי המיוחד של המערכת ותנאי המצב החברתיים והפוליטיים הקיימים כיום בסין. תחת המצב הלאומי ניתן למצוא מרכיבים כמו הפוליטיקה הסינית (שלטון של המפלגה הקומוניסטית), האסטרטגיה הכלכלית (מבנה כלכלי מאוד ריכוזי, הממשלה משחקת תפקיד מרכזי בסחר חוץ), מערכת החוק, התפתחות טכנולוגית מאוחרת, יתרון לגודל, פיגור כלכלי (למרות הצמיחה סין עדיין מפגרת אחר העולם המערבי במונחי טכנולוגיה) ושינוי מהיר. השינוי המהיר בעצם מצביע על תהליך של רפורמות חברתיות וכלכליות בשילוב עם ייבוא טכנולוגיה מתקדמת שהחל בשנות ה-70. כיום ניתן לראות ערכי תרבות סינים עתיקים בשילוב עם סגנון חיים מערבי מודרני במציאות היומיומית של רבים מאזרחיה של סין. המרכיבים הסביבתיים הללו בעיקר מאפיינים את סין כמדינה בירוקרטית. הבירוקרטיה משפיעה על התנהלות החברה הסינית.

תגים:

מזרח אסיה · סין · ניהול בינלאומי · משא ומתן · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברות בינלאומיות בסין", סמינריון אודות "חברות בינלאומיות בסין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.