היישום אינו מחובר לאינטרנט

היבטים רגשיים בהקשרי שפה

עבודה מס' 069888

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רכישת שפה שנייה לשפת אם אצל ילדים.

3,728 מילים ,16 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

במאמר זה נעמוד על ההיבט הרגשי פסיכולוגי והשפעת השפה הנרכשת וקשייה על הדובר שפה כזו. נעמוד על ההבדלים ברכישת שפת אם מול רכישת שפה כשפה שנייה. תוך הדגשת יתרונותיה וחסרונותיה של שימור שפת האם בקרב ילדים למשפחות שבצעו עליה במהלך חייהם וכתוצאה מהליך זה המשפחה מתמודדת עם היותם דוברי "שפה דו לשונית". בדגש על ההיבט הפסיכולוגי, הרגשי, החברתי של אותם ילדים המתמודדים עם הליך זה בהשוואה לילדים המדברים בשפה חד לשונית.
במאמר זה נדון בתהליך רכישת השפה השנייה, הקשיים, ההתמודדויות שאיתם נאלץ הילד להתמודד. האם שימור שפת האם משתלמת בסופו של תהליך, ומהן התוצאות וההשלכות של שימור שפת האם על השפה הנרכשת.

תוכן העניינים:
מבוא
הצעת מחקר
סקירת ספרות
סיכום:
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המונח דו-לשוניות (Bilingualism) מתאר את היכולת להשתמש ולתקשר בעזרת שתי שפות, כאשר שתיהן נרכשות באופן טבעי. ישנם סוגים שונים של מצבים המתארים "דו-לשוניות", השכיחות שבהם קיימת בתוך חיי המשפחה, כאשר שני הוריו של הילד מדברים עמו בשתי שפות שונות. למעשה הילד חשוף מרגע לידתו לשתי השפות ורכישתו אותן מתבצעת במקביל (לדוגמא: כל הורה מדבר עם הילד בשפה שונה).

תגים:

דו לשוניות · דו לשוני · שפה זרה · רכישת שפה · שפת אם · עולים · עלייה · מהגרים · עברית · רוסיתף שפות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היבטים רגשיים בהקשרי שפה", סמינריון אודות "היבטים רגשיים בהקשרי שפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.