היישום אינו מחובר לאינטרנט

הנרקיסיזם וייצוגו במדיה - טוני סופראנו

עבודה מס' 069884

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח דמותו של טוני סופרנו באמצעות שלושה הוגיים מרכזיים: פרויד, קוהוט, קליין.

4,310 מילים ,5 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

באמצעות שלושה הוגיים מרכזיים: פרויד, קוהוט, קליין ננסה לנתח את דמותו של טוני סופרנו. לאורך כל הסידרה דמותו של טוני סופרנו הינה דמות מורכבת המעוררת בצופים שאלות של היכן עובר הגבול בין הטוב לרע? ומהן אותן תכונות שמאפיינות אותו. טוני משחק דמות של מאפיונר, שלעיתים מצמרר בקור רוחו וחוסר רחמים מוחלט כלפי קורבנותיו, ולעיתים ניתן למצוא בו תכונות אב טובות, חבר נאמן, איש צוות, בן מסכן, בעל לא מתפקד ומנהיג.
בעבודה זו נבחן את המושג נרקסיזם באמצעות דמותו של טוני סופרנו. נראה האם הדמות עומדת בהגדרות של אדם או מנהיג נרקיססטי על פי הגדורותיו של קוהוט. האם טוני מהווה דמות מלנכולית ואף מאנית על פי פרויד או שמדובר בתהליך אבל/ צער רגיל. לאורך שש עונות של הסידרה, יכולנו לראות את טוני מתקשה בתפקיד כמנהיג, לעיתים הוא נהנה מתפקיד המנהיג במקרה או על ידי השתלשות העיניים, ללא קשר לפעולתיו שלו. האם הוא הוא באמת מצליח לסחוף את קבוצתו אחריו על פי קוהוט? מלאני קליין טוענת במאמרה שמערכת יחסים של היונק עד גיל חצי שנה עם אמו מעצבת את דמותו ואת התפתחותו האינטלקטואלית. בעבודה זו נבחן את מושגיה של מלאני קליין באמצעות מערכת יחסים בין טוני לאמו והשלכותיו של גיל היונקות על דמותו הבוגרת של טוני.

תוכן עניינים:
מבוא
הסופרנוס
פרויד זיגמונד, אבל ומלנכוליה
קוהוט
מלאני קליין
דיון וסיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

פרויד זיגמונד, אבל ומלנכוליה
מטרת המאמר הינה לבדוק, באיזה אופן המציאות הפנימית תופסת מקום רחב יותר בתודעה שלנו מאשר המציאות החיצונית ואנו מוצאים את עצמינו נסוגים מתפקידנו בעולם. הנסיגה הזאת תגיע בעת שהאדם נתקל בכאב עצום. בעת תחושת פרידה במצב של אבל אדם מצליח לחזור לעצמו, לעומת מצב של מלנכוליה, האדם לא מבין איך לחזור לעצמו כי הוא לא יודע ולא מודע, מה בעצם הדבר שאותו הוא מחפש.

תגים:

הסופרנוס · סופראנוס · פרויד · טלויזיה · טלביזיה · ייצוג · נרקסיזם · מלאני קליין · סדרות · פשע

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הנרקיסיזם וייצוגו במדיה - טוני סופראנו", סמינריון אודות "הנרקיסיזם וייצוגו במדיה - טוני סופראנו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.