היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינה בגיל הרך

עבודה מס' 069870

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חקר מקרה - דפוסי שנת תינוקות והתערבות הורית.

4,830 מילים ,12 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

דפוסי השינה של התינוקות מושפעים מגורמים רבים, הן מגורמים סביבתיים, אינטראקציה עם ההורים ומזג התינוק. חקר מקרה זה בא לנסות לבדוק באמצעות דיווח עצמי מהם הגורמים העיקריים המשפיעים על דפוס השינה של התינוקות.
חקירה של הקשר בין שנת התינוקות לבין התערבות ההורים קשה היות ולא ניתן לקבל פידבק מילולי מהתינוק. לכן, יש לנו אפשרות להשתמש בניתוח של חקר מקרה. שיטה זו הינה שיטה מחקרית שמשתמש בתצפית לצורך קבלת הנתונים. במסגרת זו, התצפית נערכת במקום ובזמן מסוים.

תוכן עניינים:
מבוא
1. סקירת ספרות
דפוסי השינה של תינוקות
דפוסים שינה פיזיולוגיים
הפרעה בדפוסי השינה של תינוקות
התנהגות הורית
2. מתודולוגיה
תיאור מקרה
-הצגת הדיווח
-ניתוח הדיווח
-סיכום דיווח
מקורות

קטע מהעבודה:

דפוסי שינה של תינוקות משתנים עם הזמן ואינם זהים עבור כל הילדים (Mindell, Sadeh, Kohyama & How, 2010). דפוסים אלו מתפתחים במהלך השנת החיים הראשונה (Sadeh, Mindell, Luedtake & Wiegand, 2008).

תגים:

גיל הרך · שינה · תינוקות · דפוסי שינה · תצפית · תצפית משתתפת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינה בגיל הרך", סמינריון אודות "שינה בגיל הרך" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.