היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון ושוק ההון - הפתרונות לגידול הכספים שאנו מפרישים לקופת הפנסיה

עבודה מס' 069855

מחיר: 326.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הפתרונות והדרכים המוצעים לשמירה/ גידול הכספים בקופת החיסכון הפנסיוני.

6,791 מילים ,30 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

החיסכון הפנסיוני ומערכת הקצבאות לגיל פרישה של המוסד לביטוח לאומי עברו מאז שנת 1995 רפורמה מהותית שעיקרה הבטחת כושר הפירעון של תוכניות אלו.

חשיבותה של הפנסיה היא ביכולתה להבטיח לפורש לגמלאות אפשרות להמשיך לשמור על רמת חיים קודם הפרישה כאשר קרן הפנסיה מקנה לחוסך ולשאיריו קצבה לשארית חייהם מרגע בו הגיע החוסך לגיל פרישה. אולם בשנים האחרונות לא רק ההוצאות השונות גדלות אלא גם תוחלת החיים עלתה משמעותית. כיום נשים בישראל חיות בממוצע עד גיל 83.6, וגברים עד גיל 80, והמספרים רק עולים. גמלאים זקוקים לקצבה חודשית להרבה יותר חודשים כי התקופה בה אנחנו בפנסיה כל הזמן מתארכת והתקופה שבה אנחנו עובדים וחוסכים לא מתארכת, החיסכון לא גדל, אבל מספר הקצבאות כן.
התוצאה- ככל שתוחלת החיים עולה הפנסיה מתכווצת ככל שהסכום הנחסך הוא אותו סכום, וצריך לחלק אותו ליותר חודשים, בכל חודש פשוט נקבל פחות ופחות ופחות.

בעבודתנו זו ננסה לבחון ולמצוא את הפתרונות והדרכים המוצעים לשמירה/ גידול הכספים בקופת החיסכון הפנסיוני במטרה לשמר את רמת החיים לה הורגלנו גם בתקופת הפנסיה.

תוכן העניינים:
מבוא והקדמה
חיסכון פנסיוני
רפורמות במערכת הפנסיה בישראל
הפנסיה לאן?
ובמבחן התוצאה כמה נקבל בגיל פרישה?
מה קורה בעולם? איך הם מגבירים חיסכון ציבורי?
פתרונות מוצעים לחיסכון בפנסיה
הטבות מס
עקרות בית- פנסיה-תשלומים והפרשות
פנסיה לילד מגיל קטן- האם אפשרי?
סיכום

קטע מהעבודה:

ייעודו של החיסכון הפנסיוני הוא לקבל פנסיה בגיל פרישה. לשם כך, עלינו להגיע לגיל פרישה עם סכום צבור גבוה אותו נחלק במקדם ההמרה (מספר חודשים שאתה צפוי לחיות לאחר הפרישה) וכך תתקבל הפנסיה החודשית. החוק מחייב את המעסיק להפריש לעובד סכום השווה ל־5% משכרו עבור פיצויי פיטורים ועוד 5% משכרו עבור חיסכון לפנסיה. בנוסף חובה על המעסיק לנכות משכר העובד 5% נוספים עבור חיסכון לפנסיה -השתתפות עצמית.
בשנת 2014 סך הפקדות יגיע ל- 17.5% שיחולק - 5.5% הפרשות עובד, 6% הפרשות מעביד ו- 6% הפרשות המעביד לפיצויים.

תגים:

פנסיה · גמלאות · חיסכון פנסיוני · פרישה · חיסכון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון ושוק ההון - הפתרונות לגידול הכספים שאנו מפרישים לקופת הפנסיה", סמינריון אודות "מימון ושוק ההון - הפתרונות לגידול הכספים שאנו מפרישים לקופת הפנסיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.