היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיצד מתמודדת ארצות הברית עם איום הגרעין האיראני?

עבודה מס' 069782

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השאלה לאור הפרדיגמה הניאו-ריאליסטית התקפית והפרדיגמה הניאו-ליברלית.

2,579 מילים ,22 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

לדרכי התמודדותה של ארה"ב עם הבעיה האיראנית בעבר, בהווה ובעתיד, השלכות הדוקות על היציבות האזורית ועל מדינת ישראל ובטחונה בפרט. בעבודה זו, אציג את פעולותיה של ארצות הברית ואת כוונותיה העתידיות לאור איום הגרעין האיראני. תחילה, אסקור את הרקע ההיסטורי. בהמשך, אציג את הפרדיגמה הניאו-ריאליסטית התקפית וכיצד פעולותיה של ארצות הברית מתיישבות עם תיאוריה זו. בחלקה השני של העבודה, אציג את הפרדיגמה הניאו-ליברלית תוך התייחסות לדרכי שיתוף פעולה של ארצות הברית עם גופים בינלאומיים, לשם פתרון האיום הגרעיני.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע היסטורי
הפרדיגמה הניאו-ריאליסטית
התנהלותה של ארצות הברית לאור הפרדיגמה הניאו ריאליסטית התקפית
הפרדיגמה הניאו-ליברלית
התנהלותה של ארצות הברית לאור הפרדיגמה הניאו-ליברלית
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תכנית הגרעין האיראנית החלה לרקום עור וגידים עוד בטרם המהפכה החומיינית בשנת 1979. השאה מוחמד רזה פהלווי שאף לפתח תכנית גרעינית, הן למטרות אזרחיות והן למטרות צבאיות. השאיפה העיקרית שהניעה את השאה, הייתה הפיכתה של איראן לדומיננטית במפרץ הפרסי. יצוין כי איראן נתמכה והסתייעה על-ידי העולם המערבי, כשאותה תקופה אופיינה גם ביחסים קרובים בין איראן לארה"ב (מנדל, 2007).

תגים:

איראן · אירן · גרעין · ארצות הברית · איום · גרעין איראני · התמודדות · ריאליזם · ניאו ריאליזם · ניאו ליברלי · הגרעין האיראני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיצד מתמודדת ארצות הברית עם איום הגרעין האיראני?", סמינריון אודות "כיצד מתמודדת ארצות הברית עם איום הגרעין האיראני?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.