היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח סדרת הטלוויזיה "ארתור וחברים"

עבודה מס' 069779

מחיר: 72.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר בין טלוויזיה לבין צופים צעירים תוך ניתוח התוכנית במספר היבטים שונים.

2,945 מילים ,5 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננסה להראות את הקשר בין טלוויזיה לבין צופים צעירים תוך ניתוח התוכנית במספר היבטים שונים. ראשית, נעמוד על מאפייני התוכנית שנבחרה תוך הצגת שם התוכנית, הז'אנר הטלוויזיוני אליו היא שייכת, הערוץ והתדירות בהם היא משודרת, קהל היעד אליו פונה התוכנית וקהל היעד הצופה בה בפועל, מידת הפופולאריות של התוכנית, הדמויות המרכזיות המופיעות בתוכנית, המסרים והמטרות של התוכנית ופרטים נוספים הקשורים. בנוסף, נתאר פרק ספציפי בו צפינו הנקרא "ארתור הזועם", תוך סקירת עלילת הפרק, הדמויות שהשתתפו בו והמקרים הרלוונטיים. לאחר מכן, ננתח את הפרק על פי שלושה היבטים ותיאוריות שנלמדו במהלך הקורס: אבחנה בין דמיון למציאות, הזדהות והתנהגות פרו חברתית. נעסוק בכל אחד מההיבטים תוך התייחסות לספרות הרלוונטית ולדוגמאות קונקרטיות מהפרק. את התיאוריות נציג בסדר כרונולוגי כך שניתן לראות כי כל תיאוריה קשורה ומובילה לתיאוריה אחרת. כלומר, הצופים מבחינים בין דמיון למציאות, לאחר מכן, הם מסוגלים להזדהות עם הדמות הרלוונטית אליהם וללמוד ממנה התנהגות פרו חברתית. ידוע לנו כי הסדר עשוי להשתנות, הקשרים אינם חד כיוונים וכל אחת מן התיאוריות קשורה לתיאוריה אחרת. לבסוף, נשווה בין המאפיינים של התוכנית לניתוח שלנו את התוכנית וננסח המלצות הנוגעות לתוכנית.

תוכן עניינים:
מבוא
חלק ראשון-
תיאור התוכנית "ארתור"
תיאור פרק בסדרה
חלק שני-
ניתוח הפרק על פי היבט האבחנה בין דמיון למציאות
ניתוח הפרק על פי היבט ההזדהות
ניתוח הפרק על פי היבט התנהגות פרו חברתית
חלק שלישי - סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תיאוריה זו עוסקת ביכולת של הילדים הצופים בטלוויזיה להבדיל בין תכנים מציאותיים לבין תכנים בדיוניים. כפי שנזכר לעיל "ארתור" היא תוכנית ילדים מצוירת. תוכניות מצוירות אינן נראות אמיתיות, אך למרות זאת הן עשויות להיתפס כמציאותיות (דור 1983, 54).

תגים:

ארתור וחברים · סדרת טלוויזיה · טלוויזיה · סדרה · ילדים · סדרות ילדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סדרת הטלוויזיה "ארתור וחברים"", סמינריון אודות "ניתוח סדרת הטלוויזיה "ארתור וחברים"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.