היישום אינו מחובר לאינטרנט

הליגה הערבית ולבנון

עבודה מס' 069723

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אילו רפורמות בארגון הליגה הערבית ניתן להציע, מנקודת מבטה של לבנון.

2,782 מילים ,7 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנתח את הליגה הערבית ואת עמדותיה של לבנון כחברה פעילה בארגון זה. הנושאים אשר ייבחנו בעבודה הם אופי הפוליטיקה הפנים ערבית, המושפעת רבות מהחיפוש ויצירתה של זהות ערבית אחידה, על מנת ליצור אומה ערבית אחת גדולה וחזקה. חיפוש זהות זה משופע באינטרסים מדיניים רבים בהם מעורבות רבות מן המדינות החברות בליגה הערבית, כאשר המדינות המייסדות שלה ולבנון ביניהן הגדירו בצורה רבה את השיח המדיני על הסדר האזורי (מיכאל, 2007).
שאלת המחקר בעבודה זו היא: אילו רפורמות בארגון הליגה הערבית ניתן להציע, מנקודת מבטה של לבנון.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור מבנה הליגה הערבית והבעיות בסטטוס קוו הנוכחי
הצעות לרפורמה
התנגדות ותמיכה פוטנציאליים
סיכום
בבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הצעתי לרפורמה בקרב ארגון הליגה הערבית מתייחסת לדרך בה מתקבלות החלטות על ידי הארגון, ושינוי השיטה הקיימת בה כל החלטה צריכה לעבור הסכמה מלאה של כל החברות בה. שינוי של שיטת ההצבעה על ההחלטות עשויה לגרום לכך שיוזמות רבות יותר יתקבלו על אף אי הסכמה של מדינה כזאת או אחרת, ויחייבו מדינות לקבל את החלטות הארגון גם אם הן כוללות תנאים שאינם לשביעות רצונן המלאה של המדינות.

תגים:

המזרח התיכון · העולם הערבי · דיפלומטיה · ערב · מדינות ערב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הליגה הערבית ולבנון", סמינריון אודות "הליגה הערבית ולבנון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.