היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי יפן קוריאה בסוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים

עבודה מס' 069703

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת שנות הכיבוש של קוריאה על ידי היפנים.

4,030 מילים ,17 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

העבודה פותחת ברקע קצר המתאר את הימנעותן של יפן ושל קוריאה מפתיחת שעריהן בפני השפעות חיצוניות, בעיקר אירופאיות, עד שלהי המאה השמונה-עשרה. לאחר מכן מפרטת העבודה את אופי הקשרים בין יפן לקוריאה, מאז חתימת חוזה קנגווה ב- 1876 ועד כניעתה של יפן לכוחות בנות הברית באוגוסט 1945.

ראשי פרקים:
רקע:
- יפן
- קוריאה
יחסי יפן וקוריאה
שנות הכיבוש 1910-1945
יפנים בקוריאה
הכלכלה בשנות הכיבוש
מקורות

הערת מערכת: רוב מקורות העבודה הם מקורות מקוונים וכוללים גם את "ויקיפדיה" ובריטניקה.

קטע מהעבודה:

בשנים 1995, 2005 ו-2010 הביעו ראשי ממשלה יפניים את התנצלותם על שנות השליטה הקולוניאלית של יפן ב"אזורים באסיה". ההתנצלות של שנת 2010, מפי ראש הממשלה נאוטו קאן, היתה מכוונת לקוריאה, בעיקר הדרומית, והיתה בגדר אימות והודאה בהיסטוריה הקשה של תקופת השילטון היפני. בין השאר אמר קאן: "אני מביע את חרטתי העמוקה ואת התנצלותי הכנה... [על שליטתה של יפן] בניגוד לרצונם של התושבים, אשר נמנעה מהם ריבונותם ותרבותם, וכבודם נפגע עמוקות". (6). לא בכדי נאמרו הדברים. השנים בהן שלטה יפן בקוריאה אופיינו בעריצות, אכזריות, וסכנה ממשית לזהות הקוריאנית כעם.
ניתן לראות את תקופת השילטון היפני בקוריאה כרצף, החל משנת 1876 עד 1945. עם זאת, מבחינת מצבם של הקוריאנים תחת הכיבוש היפני, יש חלוקה לשתי תקופות שונות מאוד זו מזו:

תגים:

מזרח אסיה · הכיבוש היפני · יפן המודרנית · המלחמה הקרה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי יפן קוריאה בסוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים", סמינריון אודות "יחסי יפן קוריאה בסוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.